خودرو

هجوم شاسی بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!، عکس

با محبوبیت شاسی بلندها در سراسر دنیا، خودروسازان این مدل های بلندقامت را در انواع و مقدار های مختلفی به بازار فرستادند و شاسی بلندهای بسیار کوچکی با ابعادی در مقدارٔ هاچ بک ها به بازار آمدند.

31 فروردین 1403

جانشین سراتو آمد، عکس

کیا K4 یکی از محصولات این برند کره ای است که تا قبل از این تنها برای بازار چین تولید می شد اما قرار است تا به صورت جهانی جایگزین سراتو محبوب شود.

4 فروردین 1403

عکس ، جانشین تازه وارد تیبا

هاچ بک اطلس G یکی از محصولات تازه گروه صنعتی سایپا و جایگزین مستقیم تیبا است.

22 اسفند 1402

قدرت این موتور با 90 بوگاتی برابری می نماید!، فیلم

ویدیویی عجیب از مقیاس بزرگترین موتور دنیا، علاقه مندان به خودرو را مبهوت نموده است. این موتور بزرگ با وزن 2,300 تن، سنگین تر از 180 اتوبوس دوطبقه است و قدرتی معادل 90 خودروی بوگاتی دارد.

17 اسفند 1402

آئودی با این خودرو به ایران می آید، عکس

یک شرکت واردکننده آئودی Q4 e-tron، را به ایران می آورد.

16 اسفند 1402

تهدید لامبورگینی و فراری به سبک چینی!، عکس

یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U9 را به زودی عرضه خواهد کرد.مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

7 اسفند 1402

این 29 استان منتظر برف و باران سنگین باشند

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش برف و باران در 29 استان اطلاع داد و برای کشاورزان و دامداران هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

25 بهمن 1402

ترانزیت به اروپا ممنوع شد ، کشنده های ایرانی در مرزهای اروپا متوقف شدند

ترانزیت به اروپا با کشنده های ایرانی ممنوع شد. صدور ویزا برای رانندگان این کشنده ها نیز متوقف شده است. ترانزیت به کدام کشورها ممنوع شد؟

20 بهمن 1402

افتضاح ترین جنگنده ارتش آمریکا!

روزیاتو نوشت: اولین هواپیمای جت با بال های شیب دار و پس سوز که قرار بود در خدمت نیروی دریایی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد، F7U Cutlass بود که حتی پیش از ورود به خدمت دچار مشکل شد.

3 دی 1402

زنی که گوشش را در ساعدش رشد می داد!، فیلم

در سال 2008، خانم شری والترز 42 ساله، دچار یک سرطان بدخیم پوستی به نام کارسینوم سلول بازال شد.

3 آبان 1402

گزینه نو واردات به ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: جیلی شینگروی L هایبرید با قیمت زیر 20 هزار دلار معرفی گردید. مشخصات فنی، امکانات و تصاویر سدان مید سایز Geely Xingrui L Hybrid را اینجا ببینید.

17 مهر 1402

چرا همه باید یک چاقوی همه کاره داشته باشند؟

چاقوی همه کاره یک ابزار کاربردی و کارآمد است که از سده ها پیش به عنوان نمادی از تطبیق پذیری، دوام و کیفیت بالا شناخته می گردد. امروزه این نوع چاقوی چند کاره به یک ابزار ضروری برای سربازان، فضانوردان، تعمیرکاران و کسانی که اهل سفر و گشت وگذار هستند تبدیل...

6 مهر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه 13 شهریور 1402

خبرنگاران- تیبا و تیبا 2 از خط تولید سایپا کنار رفتند، اما در بازار آزاد به ترتیب 335 و 340 میلیون تومان فروخته می شوند. ساینا دنده ای کمتر از تیبا قیمت دارد و مدل های صفرکیلومتر آن را در بازار آزاد 325 میلیون می فروشند.

13 شهریور 1402

با 10 تمرین بیشترین کالری را برای کاهش وزن بسوزانید

اندازه کالری سوزاندن تمرینات مختلف ورزشی و فیزیکی بر اساس فرد و سطح شدت فرق دارد. بنابراین، پاسخ به این پرسش که کدام ورزش باعث بیش ترین اندازه کالری سوزی می شود چندان سرراست و راحت نیست. هم چنین، مدت زمان و سرعت ورزش، شدت آن و سن، قد و وزن شما نیز بر اندازه...

31 مرداد 1402

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

امروز 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می گردد. رئیس سازمان استاندارد این خبر را اظهار داشت و گفت با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد.

29 مرداد 1402

اشتباه رایجی که لباس هایتان را هنگام شست وشو خراب می کند

احتمالا برایتان پیش آمده که لباستان را در ماشین لباسشویی بیندازید و خراب شود یا رنگ بدهد، برای اینکه این موضوع تکرار نشود باید شوینده مناسب لباس را بشناسید.

23 مرداد 1402

تصاویر ، عرضه نسخه ویژه مرسدس مک لارن ، بدنه فیبر کربنی ؛ رنگ سبز مغز پسته ای

مرسدس مک لارن ال تی 765 را به عنوان یک نسخه ویژه از 720 اسعرضه کرد. این خودروساز قصد داشت تنها 765 نمونه از نوع دم بلند این خودرو فراوری کند، بنابراین تعداد کمی از آن در بازار وجود دارد.

9 مرداد 1402

نماینده مجلس: قیمت خودرو های مونتاژی، داد مجلس، دولت و مردم را در آورده است

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شورای رقابت به سخنان رییس جمهوری وقعی ننهاده، نگران کننده است و وجود چنین شورا هایی سبب شده بعضی مسائل کشور بدون راهکار باقی بماند.

2 مرداد 1402

مرد پشت پرده ماشین های افسانه ای بوگاتی، عکس

طراحی محصولات بوگاتی، به خصوص بعد از مدل ویرون، از زیبایی بی حد و حصری برخوردار شدند.همه این زیبایی ها را باید مدیون آخیم آنشیت، مدیر طراحی بوگاتی بدانیم.

1 مرداد 1402

آنالیز ویژگی ها و قیمت ورق های فولادی مهم در صنعت

قیمت ورق به عوامل گوناگونی بستگی دارد که خواص فیزیکی و شیمیایی اصلی ترین آن ها به شمار می آیند. پلیت های فولادی با توجه به ویژگی های کلیدی خود مانند استحکام و مقاومت بالا، در صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، کشتی سازی، لوازم خانگی، ساخت قطعات ماشین آلات...

20 تیر 1402
تعداد: (205)