کدام هتل های کوالالامپور برای اقامت خوب است؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، کوالا لامپور(Kuala Lumpur) مرکز کشور مالزی است. این شهر با مساحت حدودا 243کیلومترمربع و جمعیت 73/1 میلیون نفری یکی از کلان شهرهای جنوب شرق آسیا محسوب می گردد. در سراسر دنیا شهر زیبا و مدرن کوالالامپور را به عنوان مرکز مالی و فرهنگی مالزی می شناسند. این شهر از لحاظ جمعیت و توسعه مالی رشد بسیار سریعی را تجربه نموده است. صنعت گردشگری کوالالامپور نقش بسیار مهمی در اقتصاد این شهر دارد و تعداد زیادی از هتل های بین المللی و اقامتگاه های مجذوب کننده در این شهر وجود دارند. در این مقاله با برترین هتل های کوالالامپور آشنا می شویم.

کدام هتل های کوالالامپور برای اقامت خوب است؟

معرفی برترین هتل های کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور با جاذبه های طبیعی، معابد پررمز و راز و آسمان خراش های مدرن خود هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. مسافران این شهر می توانند در قسمت های مختلف شهر به گشت وگذار بپردازند و یا سری به مراکز خرید مجهز کوالالامپور زده و کالاهای موردنیازشان را از برترین برندها تهیه نمایند. بعلاوه هواداران غذاهای خوشمزه می توانند طعم های مختلف غذاهای محلی این شهر را در برترین رستوران های کوالالامپور بچشند.

اما برای داشتن یک سفر بی نقص و لذت بخش به شهر کوالالامپور باید محل مناسبی را برای اقامت انتخاب کرد. خوشبختانه این شهر پر از هتل ها و اقامتگاه های فوق العاده باکیفیت است و مسافران می توانند به راحتی جای مناسبی را برای خود انتخاب نمایند. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می کنید شاید وجود تعداد زیاد هتل ها شما را سردرگم کند ولی معرفی برترین هتل های کوالالامپوردر انتخاب مکان مناسب به شما یاری خواهد نمود.

هتل چهار ستاره آیبیس کوالالامپور سیتی سنتر - ibis Kuala Lumpur City Centre

هتل چهار ستاره آیبیس کوالالامپور سیتی سنتر، جزو هتل های زنجیره ای IBIS است. این هتل در مرکز بخش اداری و تجاری شهر واقع شده و فاصله کمی(فقط 750 متر) تا برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور دارد و مهمانان می توانند از پنجره اتاق ها و یا هنگام صرف غذا در رستوران هتل این برج های باشکوه و مجذوب کننده را دیدن نمایند.

تمامی 684 اتاق هتل ایبیس سیتی سنتر دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان و صبحانه رایگان هستند. این هتل یک استخر روباز با چشم اندازی بسیار زیبا بر روی پشت بام و یک استخر دیگر ویژه بچه ها دارد. بعلاوه مهمانان می توانند غذاهای دلخواهشان را در 2 رستوران این هتل نوش جان نمایند. علاوه بر این دو رستوران، در صورتی که مسافران هوس قهوه یا اسنک نموده باشند می توانند سری به کافه Petite Paris Cafe هتل بزنند. صبحانه رایگان هتل هم شامل سبک های متنوعی از صبحانه بوفه، آسیایی، قاره ای و آمریکایی است.

از امکانات هتل چهار ستاره آیبیس کوالالامپور سیتی سنتر می توان به اینترنت رایگان، اتاق جلسات، سالن کنفرانس، خدمات لباسشویی، خدمات نظافت روزانه، خدمات رفت و برگشت دورن شهری، استخر، سالن تناسب اندام، رستوران، اتاق های سیگار ممنوع، فامیلی روم، پذیرش 24 ساعته و نگهداری از چمدان اشاره نمود.

این هتل تا مرکز خرید بلوار کی و ایستگاه مترو KLCC LRT، فقط 850 متر فاصله دارد و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه در 33 کیلومتری از هتل واقع شده است. فاصله دیگر اماکن نزدیک به هتل آیبیس کوالالامپور سیتی سنتر به توضیح زیر است:

  • فاصله تا مرکز خرید اونیو: 400 متر
  • فاصله تا ایستگاه آمپانگ پارک: 600 متر
  • فاصله تا برج های پتروناس: 750 متر(7 دقیقه پیاده روی)
  • فاصله تا گالری استارهیل: 1.7 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: 1.6 کیلومتر
  • فاصله تا باغ گیاه شناسی: 4 کیلومتر

هتل سه ستاره هالیدی این اکسپرز کوالالامپور - Holiday inn express

هتل سه ستاره هالیدی این اکسپرز کوالالامپور در مرکز شهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و اماکن تفریحی کوالالامپور دارد. این هتل یکی از برترین هتل های کوالالامپور بوده و زیرمجموعه هتل های اینترکنتیننتال محسوب می گردد. هتل هالیدی این اکسپرز با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد یکی از به صرفه ترین مکان ها برای اقامت در کوالالامپور است.

اتاق های این هتل لوکس بسیار شیک و زیبا بوده و به علت استفاده از رنگ های گرم و نورپردازی مجذوب کننده در آن ها، فضای بسیار دلنشینی را در اختیار مسافران قرار می دهند. از امکانات اتاق های هتل هالیدی این اکسپرز می توان به تلویزیون، اینترنت رایگان، تلفن، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی، سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، میزکار، صندوق امانات و قهوه ساز اشاره نمود.

در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی سرو می شوند و مهمانان می توانند در فضای مدرن و مجذوب کننده غذاهایشان را نوش جان نمایند. بعلاوه افرادی که در پی نوشیدنی های الکلی و غیرالکلی هستند می توانند سری به سالن بار هتل بزنند.

امکانات و خدمات این هتل شامل اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، استخر روباز، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، مرکز خرید، لباسشویی، اتاق چمدان، سالن کنفرانس می شوند و مسافران هتل می توانند اقامتی راحت و بدون دردسر را در این مکان مجذوب کننده تجربه نمایند.

هتل هالیدی این اکسپرز در خیابان راجا چولان واقع شده است و مهمانان تنها در 3 دقیقه می توانند خودشان را به ایستگاه مونوریل برسانند. فاصله این تا مراکز مهم کوالالامپور به توضیح زیر است:

  • فاصله با مرکز خرید گالری استارهیل : 800 متر
  • فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس:780 متر
  • فاصله تا میدان برجایا تایمز:900 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید پاویون: 2 کیلومتری
  • فاصله تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه: 18 کیلومتر

هتل چهار ستاره کوالیتی سیتی سنتر کوالالامپور - Quality City Centre

هتل چهار ستاره کوالیتی سیتی سنتر کوالالامپور یکی دیگر از برترین هتل های کوالالامپور برای اقامت است. این هتل در نوزده طبقه ساخته شده و در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است. به علت قرارگرفتن این هتل در جاده راجا لاوت، مهمانان دسترسی بسیار خوبی به مراکز اداری و تجاری و جاذبه های دیدنی شهر دارند و فقط با 5 دقیقه پیاده روی می توانند خودشان را به ایستگاه Raja Laut LRT برسانند.

تمام اتاق ها و سوئیت های لوکس و خانوادگی هتل چهار ستاره کوالیتی سیتی سنتر فضای بسیار خوب و وسیعی را در اختیار مهمانان قرار می دهند و دارای امکاناتی مانند مینی بار، تهیه مطبوع، میز، قسمت نشیمن، تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

این هتل دو رستوران مجزا با نام های Benteng Coffee House و Meisan Szechuan دارد که انواع غذاهای محلی، بین المللی و غذاهای چینی را سرو می نمایند و مسافران می توانند غذاهای خودشان را در فضایی دلنشین نوش جان نمایند. از دیگر امکانات هتل چهار ستاره کوالیتی سیتی سنتر کوالالامپور می توان به استخر شنای روباز، زمین اسکواش، خدمات شاتل، خدمات نگهداری از کودک، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، اتاق های برگزاری جلسات، کافه و خدمات روم سرویس اشاره نمود.

فاصله این هتل تا مراکز مهم کوالالامپور به توضیح زیر است:

  • فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: با ماشین 10 دقیقه
  • فاصله تا مرکز تجارت دنیای پوترا: با ماشین 10 دقیقه
  • فاصله تا مرکز خرید ماجو جانکشِن: 500 متر
  • فاصله تا مرکز خرید کیول: 500 متر
  • فاصله تا مرکز خرید لیتل ایندیا: 500 متر
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور: 78 کیلومتر

هتل پنج ستاره مایا کوالالامپور - Hotel Maya Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره مایا کوالالامپور با امکانات عالی و ظاهری شیک و مجلل جزو برترین هتل های کوالالامپور است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و اقامتی بسیار راحت و لذت بخش را برای مهمانان فراهم می نماید. معماری مجذوب کننده و دکوراسیون اتاق های هتل مایا در کنار امکانات بی شمار، این هتل را به یکی از برترین مکان ها برای اقامت در شهر کوالالامپور تبدیل نموده است. از امکانات 284 اتاق هتل مایا می توان به تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی و شیشه ای اشاره نمود.

مهمانان هتل مایا کوالالامپور هنگام اقامت در این هتل می توانند برای صرف صبحانه به رستوران مایا براسری بروند. بعلاوه رستوران Still Waters هتل مایا هم غذاهای متنوعی را سرو می نماید و مسافران برای وعده های ناهار می توانند از این مکان استفاده نمایند.

امکانات کلی هتل مایا شامل مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، مرکز اسپا، حمام بخار، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، پرستاری از کودک، سرویس شاتل فرودگاهی، خشکشویی، نظافت روزانه و تبادل ارز هستند و همه این موارد در کنار هم باعث شده مسافران هتل مایا از اقامت در این مکان رضایت داشته باشند.

هتل مایا کوالالامپور به علت موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و جاذبه های شهر دارد و مهمانان به راحتی می توانند به مرکز خرید The Weld، ، مرکز خرید سوریا، برج های دوقلوی پتروناس و سالن ارکستر فیلارمونیک مالزی دسترسی داشته باشند. فاصله دیگر جاذبه های شهر تا هتل مایا کوالالامپور به توضیح زیر است:

  • فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: 0.4 کیلومتر
  • فاصله تا سالن فیلارمونیک پتروناس: 0.4 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید سوریا: 0.5 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید اَونو کِی: 0.5 کیلومتر
  • فاصله تا پارک کوالالامپور: 0.8 کیلومتر
  • فاصله تا گالری استارهیل: 1.3 کیلومتر

هتل پنج ستاره اینترکنتیننتال کوالالامپور - InterContinental Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره اینترکنتیننتال کوالالامپور یکی دیگر از برترین هتل های کوالالامپور است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای 473 اتاق مجهز با نمای داخلی به سبک تایلندی است. تمامی اتاق ها امکاناتی مانند حمام اختصاصی، میز و صندلی شخصی، وسایل آرایشی و بهداشتی رایگان، تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز دارند.

این هتل 5 رستوران مجزا دارد. در سالن غذاخوری سرنا(Serena) مسافران می توانند به غذاهای متنوعی از غذاهای محلی، بین المللی و دریایی دسترسی داشته باشند و کافه هتل هم تنقلات، انواع نوشیدنی و کیک را سرو می نماید. جالب است بدانید سالن ناهار خوری هتل اینترکنتیننتال برنده جایزه آشپزی غذاهای چینی تائو و غذاهای ژاپنی شده است.

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل اینترکنتیننتال باعث شده مهمانان اقامت لذت بخش و راحتی را در این مکان تجربه نمایند. بعضی از این امکانات شامل استخر، پارکینگ، بار، مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، فامیلی روم، اینترنت رایگان، مرکز اسپا، ترانسفر رایگان، سرویس خشکشویی، تسهیلات تور، مرکز تجاری، خدمات دربان، خدمات انبارسازی چمدان ها و مراقبت از بچه ها هستند.

این هتل دسترسی خوبی هم به مراکز مهم شهر کوالالامپور دارد. فاصله سفارت تایلند تا هتل اینترکانتیننتال فقط 12 دقیقه و فاصله تا برج های دوقلو پتروناس، 13 دقیقه است. فاصله این هتل تا دیگر مراکز مهم کوالالامپور با پیاده روی به توضیح زیر است:

  • فاصله تا مرکز خرید سوریا کی ال سی سی : 14 دقیقه
  • فاصله تا پارک کی الی سی سی : 15 دقیقه
  • فاصله تا آکواریا کی ال سی سی 1: 8 دقیقه
  • فاصله تا مرکز کنوانسیون کوالالامپور: 22 دقیقه
  • فاصله تا مرکز پزشکی پرینس کورت : 33 دقیقه
  • فاصله تا برج کوالالامپور: 41 دقیقه

هتل پنج ستاره شانگری-لا کوالالامپور - Shangri-La Hotel Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره شانگری-لا کوالالامپور جزو لوکس ترین و مدرن ترین هتل های کوالالامپور است. این هتل دارای 662 اتاق است که بعضی از آن ها به شکل سوئیت بوده و برای اقامت خانواده ها در نظر گرفته شده اند. همگی این اتاق ها دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، حمام بخار، خدمات نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، لپ تاپ، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان هستند و اقامتی راحت و لذت بخش را برای مهمانان فراهم می نمایند.

قیمت این هتل پنج ستاره نسبت به دیگر هتل های پنج ستاره کوالالامپور بسیار مناسب است به همین علت بیشتر مسافران این شهر هتل شانگری-لا را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می نمایند.کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، هندی، ژاپنی، مالزیایی، چینی و عربی مسلط هستند و برترین خدمات را به مسافران ارائه می دهند.

از امکانات هتل شانگری-لا می توان به مواردی مانند خدمات تور و گردشگری، سرویس خشکشویی و اتو، باشگاه بدنسازی، وای فای رایگان، استخر سرپوشیده 24 ساعته، باغ با مبلمان، شاتل فرودگاه، فروشگاه برای خرید سوغاتی، سرویس اجاره خودرو و امکانات برای افراد معلول اشاره نمود.

بعلاوه این هتل 5 رستوران دارد. رستوران LaFite برای ناهار و شام غذاهای فرانسوی سرو می نماید. کافه رستوران این هتل با نام Lemon Garden Cafe برای صرف غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، مالزیایی و محلی به صورت بوفه ای و منویی مناسب است. رستوران دیگر که Lemon Garden 2Go نام دارد انواع غذاهای مختلف را در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده در دسترس مسافران قرار می دهد. بعلاوه مسافرانی که به غذاهای چینی منطقه کانتون علاقه دارند می توانند به رستوران Shang Palace سر بزنند و علاقه مندان به غذاهای ژاپنی هم باید به رستوران Zipangu هتل بروند.

هتل شانگری-لا فاصله نزدیکی تا مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر کوالالامپور دارد و فاصله آن تا فرودگاه حدودا 45 دقیقه است. فاصله این هتل تا دیگر مراکز مهم شهر به توضیح زیر است:

  • فاصله هتل شانگری-لا تا آکواریوم کوالالامپور: 1 کیلومتر
  • فاصله تا برج های دوقلوی پتروناس: 1.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج منارا: 1.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا باغ پرندگان کوالالامپور: 5.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج کوالالامپور: 1.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا معبد تین هو: 7.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا محله چینی ها: 9 کیلومتر

هتل پنج ستاره جی دبلیو ماریوت کوالالامپور - JW Marriott Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره جی دبلیو ماریوت کوالالامپور در مرکز شهر(خیابان بوکیت بینتنگ) واقع شده است. این هتل جزو یکی از برترین هتل های کوالالامپور است و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و جاذبه های شهر دارد. با وجود امکانات زیاد این هتل مجلل و زیبا، اقامت در آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

این هتل دارای 29 طبقه و 578 اتاق است که در همگی آن ها امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز کار، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با دوش و وان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

هتل پنج ستاره جی دبلیو ماریوت کوالالامپور سه رستوران باکیفیت و عالی و چهار کافه دارد که انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی ها را سرو می نمایند. در رستوران شانگهای غذاهای چینی، در رستوران Shook غذاهای محلی و بین المللی و در رستوران فیست ویلیج غذاهای دریایی، آسیایی، بین المللی و انواع استیک به صورت بوفه در دسترس مسافران قرار می گیرد. بعلاوه مهمانان می توانند غذای مخصوص بچه ها را با هزینه اضافه دریافت نمایند. امکان سفارش غذاهای رژیمی هم در این هتل وجود دارد.

از امکانات و خدمات ویژه هتل جی دبلیو ماریوت می توان به پذیرش 24 ساعته، آسانسور، خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، انبار چمدان، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بخار و اتاق های مخصوص برای افراد سیگاری اشاره نمود.

برای راحتی بیشتر مسافران، پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی، چینی، مالزیایی و عربی تسلط دارند و به خوبی با مهمانان ارتباط برقرار می نمایند. بعلاوه این هتل تا بازار فارنهایت تقریبا 18 متر، تا ایستگاه مونوریل بوکیت بینتنگ 400 متر،تا مرکز خرید پاویلیون 550 متر، تا آکواریوم کی ال سی سی 1 کیلومتر و تا برج های دوقلوی پتروناس 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

هتل پنج ستاره ریتز-کارلتون کوالالامپور - The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur

هتل پنج ستاره ریتز-کارلتون کوالالامپور از لوکس ترین هتل های کوالالامپور است. گردشگران می توانند لاکچری ترین اتاق ها را در این هتل پیدا نمایند. این اتاق ها مبله هستند و دکوراسیون ساده اما بسیار شیکی دارند. پنجره های بزرگ از کف تا سقف اتاق های هتل ریتز-کارلتون به مهمانان اجازه می دهند تصویر زیبای شهر را دیدن نمایند. از امکانات اتاق های این هتل می توان به حمام اختصاصی، جکوزی، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان و اینترنت رایگان اشاره نمود.

در رستوران این هتل پنج ستاره، غذاهای متنوعی مانند غذاهای غربی، ژاپنی و چینی سرو می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند. حتی اگر به غذاهای چینی و ژاپنی علاقه هم ندارید پیشنهاد می کنیم طعم این غذاها را در رستوران هتل ریتز-کارلتون امتحان کنید.

این هتل خدمات و امکانات زیادی شامل مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، سونا، استخر، بار، پارکینگ، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت رایگان و فامیلی روم را برای مهمانان خود آماده نموده است و مسافران در این هتل اقامتی فراموش نشدنی را تجربه خواهند کرد.

یکی دیگر از مزایای اقامت در این هتل دسترسی بسیار راحت و آسان به مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر کوالالامپور است. این هتل به مرکز خرید پاویلیون و مرکز خرید لات بسیار نزدیک است و مسافران فقط با 10 دقیقه پیاده روی می توانند به این مراکز برسند.

منبع: الی گشت

به "کدام هتل های کوالالامپور برای اقامت خوب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام هتل های کوالالامپور برای اقامت خوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید