مزایده گاوداری ایران خودرو

به گزارش وبلاگ کارآفرین، مدتی پیش یک نماینده مجلس از گاوداری یک خودروساز بزرگ در کشور خبر داده و از این موضوع گلایه نموده بود.

مزایده گاوداری ایران خودرو

علیرضا سلیمی در توییتی نوشته بود: وقتی فلان خودروساز، بجای تحقیق و توسعه بخش پژوهش و تحقیقات گاوداری دارد، نتیجه آن روشن است!

پیش از این نیز در یک برنامه صداوسیما به خاطره ای مربوط به دو سال پیش اشاره شده بود که حتی مدیر عامل ایران خودرو هم از حضور یک واحد دامداری در فهرست اموال ایران خودرو بی خبر بوده است!

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2022/01/58912a7474e54361bea66ea928c3060a.mp4

در همین حال اخیرا وبلاگ کارآفرین در تبادل نظر با کارشناسان این موضوع را آنالیز نموده بود که آنها گفته بودند: مشکل صنعت خودروسازی ایران این است که بنگاه داری صنعتی به بنگاه داری غیرصنعتی تبدیل شده است.

این موضوع واکنش مخاطبان وبلاگ کارآفرین را هم به همراه داشت. یکی از مخاطبان نوشته بود: خودروسازان علاوه برگاوداری، مرغداری، انبوه سازی و دلارفروشی دارند و خودرو را عمدا گران می نمایند و از سود میلیاردی این کارها را انجام می دهند. آن هم ماشبن بی کیفیت.

اما ابراهیم علیزاده، سردبیر وبلاگ کارآفرین در توییتی خبر داده که بزرگترین خودروساز کشور واحد دامداری خود را به مزایده گذاشته است.

او نوشته است: آیا واقعا بزرگترین خودروساز کشور گاوداری دارد؟ بله، در شهرک صنعتی جنت آباد قم به ارزش 6.7 میلیارد تومان (قیمت مزایده). ماجرا چیست؟ مشتری پول نداشته، گاوداری اش مصادره شده است. آیا هنوز این گاوداری فعال است؟ بله، با تعداد قابل توجهی دام. منتظر ویدیو وبلاگ کارآفرین در روز شنبه باشید.

بر اساس اعلام مزایده اخیر مهلت این مزایده هم تا 23 دی ماه سال جاری است.

در همین مورد قرار است یکشنبه سایت خبری وبلاگ کارآفرین ویدیویی را در این مورد منتشر کند.

آخرین اخبار خودرو را از صفحه اختصاصی خودرو وبلاگ کارآفرین دنبال کنید.

شرح درباره عکس این خبر: عکس تزئینی است.

منبع: تجارت نیوز

به "مزایده گاوداری ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده گاوداری ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید