فرمول تازه وزارت راه برای ساخت مسکن نهضت ملی، افزایش هزینه ساخت به متری 6.5 میلیون

به گزارش وبلاگ کارآفرین، درحالی رئیس انجمن انبوه سازان از موافقت وزارت راه با قیمت 10 میلیون تومانی ساخت نهضت ملی مسکن خبر داده بود که سرپرست بانک مسکن گفت: قیمت نو ساخت حدود 6.5 میلیون تومان است.

فرمول تازه وزارت راه برای ساخت مسکن نهضت ملی، افزایش هزینه ساخت به متری 6.5 میلیون

علی عسکری تسنیم؛ با یادآوری این که در نهضت ملی مسکن به علت قیمت تمام شده، قرارداد ها و مناقصات مربوطه با کُندی پیش می رفت، یادآور شد: برای حل این مشکل وزارت راه و شهرسازی به فرمول بندی تازهی رسیده و گویا آنرا ابلاغ نموده است.

وی ادامه داد: با این فرمول تحرک تازهی در قرارداد ها ایجاد می گردد و پیمانکاران را به انجام کار تازه ترغیب می نماید.

سرپرست بانک مسکن در مورد جزئیات فرمول تازه گفت: قرار شده وزارت راه وشهرسازی -جرئیات- را ابلاغ کند که بر اساس آن قیمت ساخت 4.5 میلیون تومانی ساخت واحد های نهضت ملی مسکن افزایش می یابد.

عسکری توضیح داد: واقعیت این است که نمی توان با 4.5 میلیون تومان نمی توان واحد ها را ساخت و در فرمول تازه قیمت ساخت بیش از 6.5 میلیون تومان خواهد شد.

وی با بیان این که قرارداد های نهضت ملی مسکن با قیمت تقریبا 4.5 میلیون تومان امضا شده است، افزود: با افزایش قیمت، قرارداد های قبلی مشمول دریافت تعدیل می شوند. وقتی قرارداد ها با مبلغ 6.5 میلیون تومانی امضا می گردد، مطابق لیست بها تعدیل های سالانه اعلام شده از سوی سازمان برنامه و بودجه را پیمانکاران دریافت می نمایند.

رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران 17 خردادماه سال جاری از موافقت وزارت راه و شهرسازی با قیمت 10 میلیونی ساخت نهضت ملی مسکن خبر داده و گفته بود:قیمت مقطوع مشکلاتی را برای سازندگان به وجود آورده بود. در نهضت ملی مسکن نیز وزارت راه و شهرسازی بر انجام ساخت وساز با قیمت مقطوع تأکید دارد.

منبع: فرارو

به "فرمول تازه وزارت راه برای ساخت مسکن نهضت ملی، افزایش هزینه ساخت به متری 6.5 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول تازه وزارت راه برای ساخت مسکن نهضت ملی، افزایش هزینه ساخت به متری 6.5 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید