تئاتر

نقش کلیدی هنرهای نمایشی در توسعه صنعت گردشگری گلستان

ایرنا/ این خبر پیرامون نقش کلیدی هنرهای نمایشی در توسعه صنعت گردشگری گلستان برای شما نوشته شده است.

28 فروردین 1402

بازگشت دوباره آقا رشید به تلویزیون؛ پخش سریال نو در عید نوروز

قدرت الله ایزدی درباره حضورش در تلویزیون که قرار است یادآور سال های دور رشید باشد، چنین گفت: امیدوارم خنده ای بر لبان مخاطبان بیاورم. هنوز هم که بعد از بیش از 40 سال کار می بینم که مردم دوستم دارند، خداراشکر می کنم.

21 اسفند 1401

3 انتصاب تازه در دولت

عبدالله گنجی، شهاب اسفندیاری و اکبر نصراللهی به عنوان اعضای حقیقی شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شدند.

14 دی 1401

8 جاذبه باکو که حتما باید ببینید

اگر در باکو چای شیرین خوردید بدانید احتمال دارد به یک مجلس عروسی دعوت بشوید! می گویند در بین مردم شهر باکو رسم است که در مراسم خواستگاری چای سرو کنند. اگر چای تلخ و بدون شکر باشد یعنی گفتگو هنوز باید ادامه پیدا کند. اما شیرین بودن چای به معنی توافق است....

27 شهریور 1401

7 فیلم شبیه ایوان هانسن عزیز با دروغ های سوال برانگیز و نوجوانان غمگین

اگر بخواهیم رک و پوست کنده و صادقانه اظهار نظر کنیم، باید بگوییم که ایوان هانسن عزیز فیلم بدی است. این فیلم تقریبا در تمامی بخش های آن، از جهت ساخت نامعلوم آن گرفته تا رفتار اخلاقی ناپسند و دروغ ها و بازیگران اصلی خود، بد و نامناسب به نظر می رسد. البته...

19 تیر 1401

دیدنی های سامارا؛ شهر صنعتی و فرهنگی روسیه

سامارا یکی از شهرهای تاریخی، سیاسی، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی کشور روسیه به شمار می رود که از جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است.

16 خرداد 1401

معرفی اثر هنریک ایبسن از امواج رادیو ایران

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه تالار آیینه ویژه برنامه تخصصی کتاب رادیو ایران است که یکشنبه ها و سه شنبه بعد از خبر ساعت 22 پخش می گردد.

10 خرداد 1401

بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی تایوان اکتبر افتتاح می شود

یک سالن اپرا، یک تالار کنسرت، یک سالن نمایش، یک تالار رسیتال و یک تئاتر فضای باز، همگی زیر یک سقف واحد، به زودی طی پروژه ای که مهم ترین سرمایه گذاری فرهنگی تایوان نام گرفته و یکی از مهم ترین پروژه های معماری دنیا است، افتتاح می شوند.

24 فروردین 1401

سفر به لندن در نزدیکی شماست

لندن را با این 5 مکان دیدنی بشناسیداگر در پی برترین تجربیات در طول اقامتتان در سفر به لندن هستید، ما جذابترین مکان های توریستی را به شما معرفی خواهیم کرد تا از تک تک لحظات خود برترین استفاده را ببرید.این 5 کار را می توانید با London Pass، رایگان انجام دهید....

13 اسفند 1400

شیراز در قلب تهران با کافه شیراز

کافه شیراز، کافه ای دنج در قلب مرکز است که چند سالی است در خیابان مشاهیر تهران افتتاح شده است. نوشیدنی ها و غذاهای موجود در منوی این کافه و روش جالب نامگذاری میزها شما را به شهر شیراز می برد.

24 مرداد 1400

ناصر نصیر: همچنان مشغول بازی در جشن سربرون هستم

بازیگر سریال بچه محل گفت: با وجود ویروس کرونا به طور کلی کار سخت می گردد اما خوشبختانه در سریال جشن سربرون پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می گردد و همه در پشت صحنه ماسک می زنند.

12 مرداد 1400

مراسم گرامیداشت و یادبودکریم اکبری مبارکه برگزار گردید

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت یاد و خاطره کریم اکبری مبارکه بازیگر و نویسنده و بازیگر تئاتر و سینما در محل سالن مشاهیر تئاتر شهر با حضور قادر آشنا، مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و جمعی از همکاران و دوست داران وی برگزار گردید.

5 اسفند 1399

پست موتوری لیندا کیانی!

لیندا کیانی متولد سال 59 در آبادان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در اینستاگرام خود عکسی از یک موتور منتشر کرده و متنی را نیز نوشته است.

3 بهمن 1399

چند خبر از نمایش های جدید آذرنگ، خطیبی و جمال

نمایش هایی از حمیدرضا آذرنگ، اشکان خطیبی، مریم کاظمی و محمدرضا جمال روی صحنه می فرایند.

13 اسفند 1398

فرزانه کابلی: اسمم حساسیت ایجاد می نماید

روزنامه شهروند: می گویند فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی برای حرکات موزون روی صحنه بوده است و حتی یک فیلم نامفهوم هم از آن در شبکه های مجازی رو نموده اند. همین حرف و حدیث ها دیروز پای او را به دادسرا باز کرد و بعد از چندین امضا، تذکر هم گرفت. همه این ها...

7 مهر 1398

اولین تصاویر دریاچه جدید تهران را ببینید ، دریاچه ای میان سه باغ با جزیره ای که کافه گالری می گردد

دریاچه و محوطه باغ هنر در ادامه تکمیل پروژه های در حال ساخت اراضی عباس آباد 27 مرداد ماه 1398 با حضور شهردار تهران افتتاح می گردد.

23 شهریور 1398

مهجوریت تئاتر آماتور

لیلا فخیم- البرز - خبرنگار: تئاتر هنری است که می توان از آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای آفرینش فرهنگ یاد کرد. گسترش آموزه هایی همچون نوع دوستی، پرهیز از خشونت، قانونمندی.

15 مرداد 1398

سولسشر، از فرشته به شیطان!

اوله گنار سولسشر که در بدو ورود از او به عنوان فرشته نجات منچستر نام برده می شد، حالا همه را نومیدکرده و تردیدهای جدی درباره آینده او بوجود آمده.

22 تیر 1398