کاسبی تازه در توییتر، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای یک نام!

به گزارش وبلاگ کارآفرین، ایسنا نوشت: ظاهرا شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) کوشش برای فروش نام های کاربری قدیمی بلااستفاده را در راستای کوشش برای درآمدزایی، شروع نموده است.

کاسبی تازه در توییتر، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای یک نام!

ایمیل های دریافت شده به وسیله فوربس نشان می دهد که تیمی در داخل شرکت ایکس، به نام تیم @Handle Team کار روی بازاری را برای فروش نام حساب هایی که به ثبت رسیده اما بلااستفاده مانده اند را شروع نموده است. حتی در بعضی موارد، این تیم درخواست هایی را به خریداران بالقوه ارسال نموده و قیمت خرید 50 هزار دلار (حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان) را پیشنهاد نموده است.

ایمیل هایی که فوربس موافقت کرد آنها را برای محافظت از هویت گیرندگان، به طور کامل منتشر نکند، از سوی کارمندان فعال ایکس ارسال شده و اشاره نموده که این شرکت اخیرا دستورالعمل ها، فرآیند و هزینه های مربوط به نام های کاربری را به روزرسانی نموده است.

  • کشف شگفت انگیز سیاره ای باستانی که در گوشته زمین پنهان شده!

  • خرابکاری یاسمین مقبلی در فضا/ خطر از بیخ گوش ایستگاه فضایی رد شد

  • روشی ساده برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن جنس

ماه هاست که شایعه شده است شرکت ایکس ایلان ماسک میخواهد چنین برنامه ای را اجرا کند. ماسک در اوایل نوامبر 2022، در پستی در این شبکه اجتماعی نوشت: تعداد زیادی نام کاربری به وسیله ربات ها و ترول ها گرفته شده است و او میخواهد از ماه آینده، آنها را آزاد کند.

طبق گزارش ژانویه روزنامه نیویورک تایمز، تا ماه بعد، کارمندان ایکس درباره فروش نام های کاربری بحث می کردند و ماسک بیان کرد میخواهد به زودی 1.5 میلیارد نام کاربری را آزاد کند. شبکه اجتماعی ایکس در ماه مه، پاکسازی حساب های قدیمی بلااستفاده را شروع کرد.

بر اساس گزارش فوربس، اما تا بعدازظهر آدینه، خط مشی ثبت نام کاربری ایکس که در وب سایت آن پست شده بود، همچنان تاکید می کرد که متاسفانه نمی توانیم نام های کاربری غیرفعال را در حال حاضر عرضه کنیم. در همین حال، خط مشی حساب غیرفعال به کاربران هشدار می دهد که هر 30 روز یک بار وارد سیستم شوند تا غیرفعال تلقی نشوند، اما در عین حال می گوید که در حال حاضر نام های کاربری غیرفعال را آزاد نمی کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کاسبی تازه در توییتر، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای یک نام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسبی تازه در توییتر، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای یک نام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید