منیر الحدادی در انتها فصل از بارسلونا جدا می گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، مهاجم نیمکت نشین تیم بارسلونا در اندیشه جدایی از آبی و اناری های کاتالونیاست.

منیر الحدادی در انتها فصل از بارسلونا جدا می گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین و به نقل از نشریه مارکا، احتمال جدا شدن منیر الحدادی از بارسلونا در انتها فصل جاری قوت گرفت چرا که حصول توافق برای مدیر برنامه های این بازیکن اسپانیایی و مسئولان باشگاه سخت تر از قبل شده است.

اینطور که به نظر می رسد، هیچیک از طرفین حاضر به پذیرش شروط طرف مقابل نیست و به همین دلیل مدت زیادی از توقف مذاکرات آنها می گذرد. در واقع از آخرین باری که آنها با یکدیگر مذاکره ای داشته اند یک ماه می گذرد، زمانی که مدیر برنامه های منیر به شیوه ای مشابه به پاکو آلکاسر خواستار جدایی او از بارسلونا شد با این حال باشگاه هم تسلیم نشده است و هیچ پیشنهادی هم از سوی آن ارائه نشده است که منیر را به ماندن در نوکمپ ترغیب کند.

در هر صورت با توجه به اینکه منیر الحدادی تا انتها فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد، او در ماه ژانویه آزاد خواهد بود تا با تیم هایی که مشتری اش هستند وارد مذاکره گردد و به این ترتیب جدایی او از آبی و اناری ها قطعی به نظر می رسد.

اریک آبیدال تابستان سال جاری با بازیکنی که محصول آموزشگاه باشگاه بارسلونا است وارد مذاکره شد و به او اطمینان داد که قراردادش تمدید خواهد شد اما ظاهراً ارنستو والورده، سرمربی قهرمان فصل گذشته لالیگا در برنامه های خود جایی برای این بازیکن 23 ساله ندارد و به همین دلیل منیر در این فصل تنها 148 دقیقه بازی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منیر الحدادی در انتها فصل از بارسلونا جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منیر الحدادی در انتها فصل از بارسلونا جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید