اتلتیکومادرید در کمین ایکاردی

به گزارش وبلاگ کارآفرین، تهران- خبرنگاران- باشگاه اتلتیکو مادرید در صورت جدایی احتمالی آنتوان گریژمان و دیگو کاستا، جذب مهاجم آرژانتینی و دردسر ساز این روزهای اینترمیلان را هدف گرفته است.

اتلتیکومادرید در کمین ایکاردی

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ کارآفرین، روزنامه آ. اس اسپانیا نوشت: تغییرات تابستانی در واندا متروپولیتانو اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و هیات مدیره اتلتیکومادرید از همین حالا جستجوی خود را برای مرتفع ساختن نیازهای این تیم در بازار جابجایی با تمرکز ویژه بر خط هجومی، آغاز کرده است.

انریکه سرِزو رئیس باشگاه اتلتیکو با وجود برآورد های زیاد در خصوص احتمال پیوستن آنتوان گریژمان به بارسلونا، به گفته خود سه هزار درصد اطمینان دارد که مهاجم فرانسوی در اتلتیکو خواهد ماند.

این در حالی است که بخشی از هواداران بارسا در جریان بازی این تیم مقابل اتلتیکو، احساسات خود را از احتمال دیدن گریژمان در پیراهن آبی و اناری به وضوح بروز دادند.

در سوی دیگر، دیگو کاستا با توجه به لبریز شدن کاسه صبر تیم مادریدی، به درهای خروج از متروپولیتانو نزدیک شده است. مهاجم اسپانیایی که پس از بازگشت از چلسی 60 میلیون یورو خرج روی دست اتلتیکو گذاشت، پس از اتمام دوران محرومیت این باشگاه از استفاده از خریدهای جدیدش در نیم فصل 2017 - 2018، فصل بعد را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

به طوری که کاستا از زمان امضای مجدد قرارداد با اتلتیکو، تنها 8 بار پیروز به گلزنی شد اما بی نظمی و مسائل انضباطی وی موضوع اصلی است که دیگو سیمئونه را به ستوه آورده است.

به عبارت دیگر، دریافت کارت قرمزی دیگر توسط کاستا در دقیقه 28 بازی مقابل بارسا در نیوکمپ، ابتکار عمل را در دیداری معین کننده در جهت قهرمانی به آبی اناری ها واگذار کرد و این احساس به وجود آمد که در صورت رسیدن پیشنهاد (مشابه آنچه در ژانویه از سوی سوپر لیگ چین مطرح شد)، تیم مادریدی بدون شک آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

در صورتی که کاستا و گریژمان تابستان سال جاری اتلتیکو را ترک کنند آنگاه سرِزو مشتاقانه برای ماهی دریافت از آب گل آلود و تنش های جاری مابین مائورو ایکاردی و باشگاه اینترمیلان وارد عمل خواهد شد.

مهاجم آرژانتینی در اقدامی که نوعی واکنش اعتراضی به مسائل مربوط به قراردادش تعبیر شده است، از هواداران و هم تیمی های خود فاصله گرفته و ماندن وی در این تیم پس از اتمام فصل جاری، موضوعی غیرمحتمل به نظر می رسد.

در سوی مقابل، ناکامی در گلزنی، اتلتیکو را در فصل جاری به دردسر زیادی انداخت و هیات مدیره این تیم را بر آن داشت تا گزینه های دیگری همچون لورنزو اینسینیه از ناپولی و همچنین مهاجم 21 ساله صربستانی و پرهواخواه اینتراخت فرانکفورت یعنی لوکا جوویچ را در رادار قرار دهد.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا

به "اتلتیکومادرید در کمین ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید در کمین ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید