رونمایی از 21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در گیلان

به گزارش وبلاگ کارآفرین، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی عصر فردا در گیلان رونمایی می گردد.

رونمایی از 21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در گیلان

به گزارش خبرنگار از ، محمد پرحلم، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان گفت: حوزه هنری گیلان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی 21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی را ساعت 18 عصر فردا و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، هنرمندان و پژوهشگران گیلان رونمایی می نماید.

وی اضافه نمود: همه ساله همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی مراسم بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می گردد که دبیری این ستاد بزرگداشت را در استان ها مراکز استانی حوزه هنری برعهده دارند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان گفت: شهید مرتضی آوینی نماد کامل یک هنرمند انقلابی است که کوشش می کرد به اصل هنر و جوهره آن نزدیک گردد و تمام هم و غمش آن بود که از کلیشه های تکراری پرهیز کند.

محمد پرحلم توضیح داد: حوزه هنری گیلان در سال 97 علاوه بر برگزاری برنامه های اجرایی متعدد، اقدام به چاپ و انتشار 48 عنوان محصول فرهنگی نموده که تعدادی از آن ها در سال گذشته رونمایی و ازاین تعداد 21 عنوان فردا در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می گردد که می توان به کتاب های رهبری و ایدئولوژی جنبش جنگل، هفت سال واقعۀ جنگل، پی دبلیو، فرماندۀ تخریب، تکریت با طعم پنج پنج، اطلس جاذبه های طبیعی گیلان، جستاری در نقد ادبیات نمایشی و چیری میری (شعر کودک گیلکی) اشاره نمود.

م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونمایی از 21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 21 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید