خدمات یک هفته ای سلامت در منطقه19

به گزارش وبلاگ کارآفرین، از دیروز همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، خدمات سلامت محور در بعضی اماکن منطقه 19 به شهروندان ارائه می گردد.

خدمات یک هفته ای سلامت در منطقه19

به گزارش وبلاگ کارآفرین، نکوداشت هفته سلامت با ارائه خدمات سلامت محور و اجرای برنامه های آموزشی و تفریحی می تواند در حساس سازی شهروندان به سلامت خود نقش قابل توجهی داشته باشد.

شهردار منطقه 19 با اشاره به اینکه شعار سال جاری هفته سلامت حال خوب زندگی، سلامت برای همه است، می گوید: در این هفته علاوه بر برگزاری جشنواره حال خوب بچه ها با مشارکت اداره محیط زیست در بوستان بزرگ ولایت، خدمات سلامت محور و ده ها برنامه آموزشی و تفریحی دیگر نیز در سراهای محله، مساجد و حسینیه ها و اماکن عمومی منطقه برگزار می گردد و از سوی دیگر، با استقرار تیم های جهادی، میز خدمات سلامت، کلاس های آموزشی و برنامه های تفریحی خدمات غربالگری نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار مرکزی، محله نعمت آباد، ساختمان ستادی منطقه، محله دولتخواه جنوبی و مدرسه آزادی به شهروندان ارائه خواهد شد.

تورج فرهادی در ادامه با بیان اینکه کلاس های آموزشی در قالب نمایش با موضوعات سلامت در مدارس محلات کمتربرخوردار، خدمات غربالگری قند و فشار خون و بینایی سنجی نیز در محلات منطقه و برنامه های آموزشی نیز در مرکز فراموز میلاد اجرا می گردد، می گوید: شرکت اعضای کانون های سلامت در افتتاحیه هفته سلامت در میدان مشق، پیاده روی خانوادگی در بوستان جوانمردان، مسابقه کتابخوانی در مدارس، اجرای کمپین حال خوب زندگی با انتشار و اکران طرح هایی با محتوای جمعیت، خودمراقبتی، ازدواج، مهارت فرزندپروری و ... در فضای مجازی از جمله برنامه هایی است که با مشارکت سایر منطقه ها و اداره کل سلامت برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خدمات یک هفته ای سلامت در منطقه19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات یک هفته ای سلامت در منطقه19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید