خبرنگاران 6310خانوار گناوه ای درطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ کارآفرین، گناوه - خبرنگاران - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: تعداد شش هزارو 310 خانوار شهرستان در سامانه توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید ثبت نام نموده اند.

خبرنگاران 6310خانوار گناوه ای درطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ کارآفرین، حسین امیری روز یکشنبه در جلسه آنالیز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع خانوار و اصناف اضافه کرد: کارت سهمیه هر خانوار ماهانه به میزان 47 کیلوگرم شامل 4 کپسول گاز مایع و یک پیک نیک 2 کیلویی شارژ و در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد:باتوجه به اینکه طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع توسط عاملان فروش در شهرستان گناوه اجرایی شده است، جهت استقبال مردم از آن احتیاج به اطلاع رسانی گسترده دارد.

امیری اظهارداشت: اجرای این طرح ملی مستلزم تغییر رفتار اعم از فروشنده و خریدار است که در این خصوص اطلاع رسانی گسترده و الزامات و تدابیر لازم برای افزایش استفاده عمومی از کارت سهمیه خانوارهای واجد شرایط ضروری است.

وی اظهارکرد: بر اساس گزارش رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه گناوه کمتر از یک درصد از فروش عاملان توزیع گاز مایع به وسیله کارت سهمیه خانوار بوده است که این میزان پایین و باید درصد قابل توجهی افزایش یابد.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه گناوه گفت: خدمات دهی مطلوب و به موقع به مشتریان از عمده اهداف این طرح است و سعی داریم گاز مایع با نرخ های مصوب به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وهاب تنگسیری اضافه کرد: با توجه به اینکه عاملان توزیع بیشتر فروش خود را بدون استفاده از کارت سهمیه خانوار انجام می دهند، باعث می گردد تا آنچه در سامانه ثبت گردد با میزان واقعی مصرف تفاوت زیادی داشته باشد.

وی اعلام کرد: سهمیه اختصاصی گاز مایع شهرستان قرار است بر اساس توزیع الکترونیکی انجام گردد و انتظار داریم با همکاری شرکت های توزیع کننده و نمایندگی های فروش، شاهد رشد استفاده از تراکنش کارت الکترونیکی سهمیه گاز خانوارها و صنوف باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6310خانوار گناوه ای درطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6310خانوار گناوه ای درطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید