حسینی: درست نیست با 2 بازی تیم ملی را نقد کنیم، مقابل فولاد کار سختی در پیش داریم

به گزارش وبلاگ کارآفرین، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بهتر است به تیم ملی وقت دهیم و درست نیست که بلافاصله بعد از 2 بازی نقد را شروع کنیم. تیم ملی مربی باتجربه ای دارد و باید اجازه دهیم قلعه نویی برنامه خود را تا جام ملت های آسیا پیش ببرد.

حسینی: درست نیست با 2 بازی تیم ملی را نقد کنیم، مقابل فولاد کار سختی در پیش داریم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کارآفرین، مجتبی حسینی سرمربی فوتبال پیکان تهران در نشست خبری قبل از بازی فولاد و پیکان گفت: باتوجه به وقفه ای که به علت تعطیلات نوروز پیش آمد سعی کردیم برنامه ریزی کوتاه مدتی داشته باشیم. هشت روز زمان داشتیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعلاوه بازی محبت آمیز خوبی برگزار کردیم. امیدوارم فردا شرایط جسمانی بازیکنان به گونه ای باشد که بازی خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: تیم رقیب هم یکی از برترین تیم های ایران است و با توجه به تغییرات در این تیم، انگیزه جدیدی کسب نموده است. معتقدم فردا یکی از دشوارترین بازی های فصل را خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنان بتوانند یک بازی قوی ارائه نمایند تا با دست پر از این مسابقه بیرون بیاییم.

او در خصوص سامان فلاح و تمرینات تیم پیکان اظهار کرد: سعی کردیم تمرینات خوب و فشرده ای داشته باشیم. برای سامان فلاح هم اتفاق بدی افتاد. از یک جهت شانس آورد که بدتر از این اتفاق برایش رخ نداد. این بازیکن تصادف خیلی بدی داشت. جراحات به گونه ای نیست که او بیشتر آسیب ببیند و باید بگویم که 3 یا 4 هفته دیگر به میادین باز خواهد گشت.

سرمربی فوتبال پیکان تهران ادامه داد: بازی بسیار سختی داریم چرا که فولاد پتانسیل بالایی دارد. فولاد جوانان و باتجربه های خوبی دارد و سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. فولاد از لحاظ سرمایه گذاری جزو دو یا سه تیم برتر ایران است و زیرساخت های خوبی دارد. کمپ تمرینی فوق العاده و ورزشگاه عالی دارد. تیم فولاد در آسیا حضور داشت بنابراین بازیکنان این تیم تجربه و اعتماد به نفس خوبی دارند. باید گفت که سرمربی خوبی پای این تیم است.

او در ادامه گفت: تیم ما زحمت خود را می کشد و بعضی اوقات اینگونه می گردد که کمترین گل زده را داریم. تمرینات اختصاصی داشتیم و یک اندازه هم بد شانسی آورده ایم. دفاع کردن در فوتبال یک اصل است و باید دید چه طور دفاع می کنید. صرفا دفاع نخواهیم کرد و در فوتبال الان اگر بخواهید پیروز شوید نباید گل بخورید. فردا بازی قوی انجام خواهیم داد و برنامه ریزی خود را اجرا می کنیم.

مجتبی حسینی در خصوص تیم ملی فوتبال ایران با راهنمایی قلعه نویی گفت: به عنوان مربی حرفه ای حق ندارم در خصوص تیم دیگر صحبت کنم چرا که تیم، مربی دارد و او باید در خصوص شرایط صحبت کند. قطعا قلعه نویی از جزئیات بهتر خبر دارد. منتقدان می توانند در خصوص تیم صحبت نمایند و با توجه به اینکه ما مربی هستیم حال قلعه نویی را درک می کنیم و بهتر است در خصوص شرایط تیم ملی صحبت نکنیم.

او ادامه داد: بهتر است به تیم ملی وقت دهیم و درست نیست که بلافاصله بعد از 2 بازی نقد را شروع کنیم. تیم ملی مربی باتجربه ای دارد و باید اجازه دهیم قلعه نویی برنامه خود را تا جام ملت های آسیا پیش ببرد. سعی کنیم با نقد ها تیم را به حاشیه نبریم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: درست نیست با 2 بازی تیم ملی را نقد کنیم، مقابل فولاد کار سختی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: درست نیست با 2 بازی تیم ملی را نقد کنیم، مقابل فولاد کار سختی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید