ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

به گزارش وبلاگ کارآفرین، امروز 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می گردد. رئیس سازمان استاندارد این خبر را اظهار داشت و گفت با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد.

ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر

بیت ران - مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد.

یک محموله از این خودروها شامل 4 نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است. این خودروها به علت بعضی آیتم های استانداردی، هنوز اظهار نشده اند. اما با دستور رئیس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اظهار و از گمرک ترخیص می شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع وبلاگ کارآفرین، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم شد. محوطه های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

اسلام پناه اعلام کرد 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا، امروز ترخیص خواهد شد. این خودروها به نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور یاری خواهد نمود. او گفت: ترخیص این خودروها می تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند. کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام نمود: هر جا که احساس گردد مانعی برای واردات وجود دارد در جهت برطرف رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد. شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه ای ایجاد گردد.

تخلیه خودروهای هیوندای در بندر شهید باهنر

نماینده شرکت کرمان موتور نیز اشاره نمود که بیش از 900 دستگاه خودروی هیوندای این شرکت در بندر شهید باهنر تخلیه شد. کرمان موتور بعلاوه از دستور رئیس سازمان ملی استاندارد برای برطرف مشکل واردات این خودروها اطلاع داد.

هونگچی E-QM5 بهمن موتور در یک قدمی ورود به ایران / آنالیز تخصصی

ریمک نورا رکورد پیست نوربرگ رینگ را 20 ثانیه جابه جا کرد

مرسدس بنز AMG GT نو با 577 اسب بخار قدرت رونمایی شد

کوییک S سایپا آنالیز شد / خالی بند و کم توان!

منبع: بیت ران

به "ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص 1000 دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید