بازگشت تنش به روابط زیدان و مدیران رئال مادرید به خاطر خلف وعده پرس

به گزارش وبلاگ کارآفرین، روابط سرمربی رئال مادرید و رئیس این باشگاه تحت تأثیر یک سری از اتفاقاتی که اخیراً اتفاق افتاده، تیره و تار شده است.

بازگشت تنش به روابط زیدان و مدیران رئال مادرید به خاطر خلف وعده پرس

به گزارش وبلاگ کارآفرین و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، به نظر می رسد که در داخل رختکن رئال مادرید مسائلی وجود دارد که به تدریج دارد سر بر می آورد. به نظر می رسد تأثیر پاسخ منفی نیمار به پیشنهاد رئالی ها برای بازی در این تیم و اصرار او به پیوستن به رقیب دیرینه شان یعنی بارسلونا هم بر این مسائل دامن زده و سبب بروز اختلافی بزرگی میان زیدان و فلورنتینو پرس و به طور کلی ایجاد جوی ملتهب در باشگاه شده است.

زیدان که نشریه مارکا هم اخیراً گزارشی درباره از دست رفتن صندلی قبلی اش در رئال مادرید منتشر نموده است، درباره تعدادی از بازیکنان تیمش تصمیماتی اتخاذ کرد که گویا آن طور که خودش انتظار داشت مورد توجه کادر مدیریتی باشگاه واقع نشده است.

در این میان یکی از گزارشگران فوتبال اسپانیا به نام ادواردو ایندا در برنامه تلویزیونی چیرینگیتو فاش نموده که روابط میان زیزو و مدیران باشگاه به شکل قابل توجهی دچار تنش شده است. وی مدعی شده که زیدان از پرس اختیار تام برای خرید و فروش بازیکنان تیمش را خواسته بوده و با وجود موافقت اولیه باشگاه با شرط او برای بازگشت به سانتیاگو برنابئو، خواسته اش محقق نشده است.

یکی از دلایل اصلی نارضایتی زیدان، کم کاری باشگاه در زمینه خرید پل پوگبا از منچستریونایتد بوده و این مرد فرانسوی فکر می نماید که باشگاه به اندازه کافی برای جذب هموطن او کوشش ننموده است. جذب پوگبا اصلی ترین خواسته زیدان از پرس بود اما تا الآن این خواسته او محقق نشده و بعید هم هست که محقق گردد.

چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که طرفداران رئال مادرید از سیاستی که این باشگاه در حوزه جابجایی در پیش گرفته راضی نیستند و ناکامی احتمالی آنها در رقابت با بارسلونا برای خرید نیمار هم بر این نارضایتی خواهد اضافه کرد. روز گذشته (سه شنبه) خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه مذاکرات میان بارسلونا و پاری سن ژرمن برای بازگشت نیمار به نوکمپ وارد مراحل نهایی شده است.

زیدان در دوره اول مربیگری اش در رئال مادرید هم به خاطر نارضایتی از بعضی سیاست های باشگاه این تیم را ترک کرد و با رفتنش ضربه سنگینی به این تیم زد که نتیجه آن ناکامی کهکشانی ها در کسب حتی یک جام در فصل گذشته شد. او در فاصله دو ماه به خاتمه فصل گذشته با مشخص یک سری شروط حاضر به بازگشت شد که یکی از آنها داشتن بعضی اختیارات در حوزه جابجایی بود که این اختیارات به او اعطا نشده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشت تنش به روابط زیدان و مدیران رئال مادرید به خاطر خلف وعده پرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تنش به روابط زیدان و مدیران رئال مادرید به خاطر خلف وعده پرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید