اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست بازنشر شد

به گزارش وبلاگ کارآفرین ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب مجموعه ای از چیستان های شیرین و خواندنی است که به زبان شعر برای بچه ها هفت سال به بالا (نوخوان) سروده شده است.

اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست بازنشر شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

کتاب شعرِ اون چیه که، اون کیه که که برای اولین بار در سال 1386 از سوی کانون به چاپ رسیده، با تصویرگری علی خدایی آراسته شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: اون کیه که عزیز و مهربونه/ درد ما رو می دونه/ گوشی داره، دوا می ده/ نسخه به بچه ها می ده/ از او فقط درد و بلا می ترسه/ میکروبِ زشتِ بد اَدا می ترسه؟

در قسمت دیگری از کتاب اون چیه که، اون کیه که آمده است: اون چیه که سه رنگه/ سبز و سفید و قرمزه، قشنگه/ باد که بیاد، توی هوا می رقصه/ گاهی تو دست بچه ها می رقصه/ در وسطش اسم خداست/ نشانه ایران ماست؟

این کتاب در 36 صفحه رنگی با شمارگان 2هزار و 500 نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در پنجمین مرحله چاپ به 35هزار نسخه برسد.

علاقه مندان به شعر می توانند کتاب اون چیه که، اون کیه که را با قیمت 13هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست بازنشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون چیه که، اون کیه که سروده مصطفی رحماندوست بازنشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید