یک داور در پرسپولیس مدیر می گردد؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، به نظر می رسد در صورت فراهم بودن شرایط، یک داور در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد.

یک داور در پرسپولیس مدیر می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کارآفرین، با جدایی محمد محمدی از باشگاه پرسپولیس، صحبت هایی مطرح شد تا علیرضا امامی فر پیشکسوت این باشگاه به عنوان معاون ورزشی در پرسپولیس مشغول به کار گردد.

این مذاکرات، اما زیاد ادامه پیدا نکرد چرا که خواسته های امامی فر گویا مورد پسند مدیران پرسپولیس قرار نگرفت تا پرونده پروژه بازگشت این پیشکسوت بسته گردد.

با این همه در صورت فراهم بودن شرایط احتمالا یک یاری داور مطرح در پرسپولیس مشغول به کار خواهد شد. در روز های اخیر شنیده می گردد مذاکراتی با حسن کامرانی فر پیشکسوت مطرح داوری کشورمان برای جانشینی محمدی در پرسپولیس اجرا شده و همچنان در سکوت خبری ادامه دارد.

کامرانی فر بعد از بازنشستگی از داوری، مدتی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد. او سپس در اوایل سال جاری به عنوان دبیرکل فدراسیون جودو کار خود را شروع کرد، اما حدود 80 روز بعد از این سمت کناره گیری کرد.

این اتفاقات در حالی اتفاق افتاده که در روز های اخیر مذاکراتی برای حضور کامرانی فر در پرسپولیس اجرا شده، اما اینکه این مذاکرات، نهایی گردد یا نه هنوز چیزی معین نیست.

بعد از ورود رضا کرمانشاهی و سعید مظفری زاده، 2 داور بازنشسته فوتبال کشورمان به عرصه کار مدیریتی در فوتبال باشگاهی، حالا به نظر می رسد در صورت فراهم بودن شرایط، کامرانی فر با کار در پرسپولیس سومین عضو خانواده داوری خواهد بود که کار در یک باشگاه را تجربه خواهد نمود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یک داور در پرسپولیس مدیر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک داور در پرسپولیس مدیر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید