قرارداد آنالیزور های پرسپولیس تمدید شد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، خانبان و عسگری آنالیزور های پرسپولیس قرارداد خود را تمدید کردند.

قرارداد آنالیزور های پرسپولیس تمدید شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کارآفرین، مربیان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به نظر سرمربی تیم، امروز در باشگاه حضور یافتند و قراردادهای نو خود را منعقد کردند.

مهرداد خانبان ساعاتی پیش از آغاز اولین تمرین پرسپولیس و پس از تمدید قرارداد گفت: بله قراردادم برای یک فصل دیگر تمدید شد. شاید با یک یا دو جلسه مذاکره کار انجام نشود اما مشکل خاصی نبود.

او در خصوص دیر آغاز شدن تمرینات پرسپولیس گفت: از برنامه ای که آقا یحیی برنامه ریزی نموده بودند کمی عقب هستیم ولی سعی می کنیم با کار بیشتر جبران کنیم. در برنامه های آقا یحیی اردوی خارجی بود ولی اینکه مراحل قانونی کار تا کجا پیش رفته را در جریان نیستم.

آنالیزور یحیی در خصوص احتمال جدایی بازیکنانی چون گوهری و پریرا گفت: امروز جمع مربی ها هستند و آقا یحیی تصمیم نهایی را در خصوص بازیکنان می گیرند. امیدوارم تمرین با تمام بازیکنانی که قرارداد دارند و در تهران هستند آغاز بشود.

خانبان راجع به بیرانوند گفت: راجع به علی باید صبر کنیم تا زمان همه چیز را تعیین کند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و هر اتفاقی می افتد در نهایت به نفع باشگاه باشد.

او در خصوص کار سخت تر پرسپولیس با حضور در آسیا اعلام کرد: در گذشته هم درگیر چند جام بودیم و کار فشرده تر است و به بازیکنان بیشتری احتیاج داریم. خیلی مهم است که آمادگی بیشتری داشته باشیم.

محمد عسگری پس از تمدید قرارداد به هنگام خروج از باشگاه در پاسخ به وبلاگ کارآفرین گفت: برای تمدید قرارداد مشکلاتی وجود داشت، چون سال های گذشته قرارداد خیلی پایینی داشتیم البته الان هم بالا نیست. کوشش خودمان را کردیم که به یک مبلغی برسیم و مدیریت لطف کردند و این قرارداد را بستیم.

وی اضافه کرد:من 11 سال است که با آقای گل محمدی کار می کنم و اولویتم کار کردن با ایشان است. شاید بعضی به این موضوع ایراد بگیرند اما هر کسی دوست دارد با شخصی کار کند که راحت است و من هم این شرایط را دارم. همواره اولویت 1 تا 10 من آقا یحیی است. چون شناخت خوبی از هم داریم و در این چند سال بدون مشکل خاصی این روند را به جلو بردیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قرارداد آنالیزور های پرسپولیس تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد آنالیزور های پرسپولیس تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید