گزینه جانشینی بیرانوند: نترسید النصر با من ، این بازی قسمت من بوده

به گزارش وبلاگ کارآفرین، گزینه جانشینی بیرانوند گفت: اگر سرمربی صلاح دید با دل و جان در درون دروازه تیم محبوبم قرار خواهم گرفت.

گزینه جانشینی بیرانوند: نترسید النصر با من ، این بازی قسمت من بوده

به گزارش وبلاگ کارآفرین امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس که تقریباً در تمامی بازی های تدارکاتی پیش فصل حضور داشته و چند سالی است که در تیم های پایه و بزرگسال حضور فعالی داشته حالا در آزمونی سخت به دلیل غیبت بیرانوند به خاطر آسیب دیدگی، احتمالاً گلر اصلی مقابل النصر خواهد بود.

به همین دلیل گفت و گویی را با او داشتیم.

ناراحت شدم

واقعاً از مصدومیت سنگربان اول کشورمان و پرسپولیس واقعاً ناراحت شدم اما مصدومیت جزئی از فوتبال است و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. من هم یکی از دروازه بان های تیم هستم و منتظر یک فرصت هر چند تا روز بازی باید صبر کرد که چه اتفاقی رخ می دهد. اتفاقاً به علی آقا پیامک هم زدم و گفتم ان شاءالله هر چه زودتر مهیای بازی شود که ایشان هم در جواب گفتند ان شاءالله خیر است و هر چه خدا بخواهد.

امیدوارم علی آقا برسد

دوست دارم مصدومیت علی آقا برطرف شده و ایشان به بازی مقابل النصر برسند اما اگر نشد من هستم و اگر سرمربی صلاح دید با دل و جان در درون دروازه تیم محبوبم قرار خواهم گرفت. بالاخره هر بازیکنی هم قسمتی دارد و من از هر بازی که پیش رویم قرار بگیرد استقبال می کنم.

در روز تعطیلی تمرین پرسپولیس هم تمرین می کنم

دیروز تمرین تیم تعطیل بود اما من به طور اختصاصی زیر نظر مربی که داریم در یکی از ورزشگاه های تهران تمرین کردم تا میزان آمادگی خودم را بالا ببرم و شرایطم را از هر لحاظ بهبود بخشم.

النصر از پرسپولیس می ترسد

این روزها خیلی بحث ستاره های تیم النصر مطرح می شود اما تیم ما هم کلی بازیکن خوب و ملی پوش و ستاره دارد به همین دلیل حتماً اینگونه است که النصر با همه ستاره هایش از قهرمان ایران و تیمی که در این چند ساله دوبار به فینال رسیده واهمه دارد و از بازی مقابل پرسپولیس می ترسد.

تخصص پرسپولیس بازی های سخت است

یادتان باشد پرسپولیس در یک فصل پیروز شد هم الدحیل را ببرد و هم السد را و همین النصر را هم تیم ما شکست داده است. به همین دلیل پیروزی پرسپولیس در بازی های بزرگ کم نبوده از این رو خوراکش حریفان نامی و پیروزی مقابل آنهاست. به همین دلیل بازیکنان ما از هر نظر آماده اند.

روحیه برد در تیم ما موج می زند

باور کنید روحیه تک تک بازیکنان ما خیلی بالا است و همه از پیروزی مقابل النصر حرف می زنند و روحیه برد نزد تک تک بازیکنان ما موج می زند چون همه به ارزش برد در بازی مقابل النصر و شروع پیروز در آسیا خیلی امیدوارند.

ان شاءالله شهاب مقابل النصر گل می زند

شهاب زاهدی یکی از بهترین و فعال ترین بازیکنان تیم است که خیلی زحمت می کشد و ارزش فنی زیادی دارد. من خیلی به قدرت فنی شهاب ایمان دارم به همین دلیل معتقدم شهاب به النصر گل می زند.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه جانشینی بیرانوند: نترسید النصر با من ، این بازی قسمت من بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جانشینی بیرانوند: نترسید النصر با من ، این بازی قسمت من بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید