یزد میزبان 14 سفیر و نماینده کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی است

به گزارش وبلاگ کارآفرین، ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، یزد میزبان 14 سفیر و نماینده کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی است.

یزد میزبان 14 سفیر و نماینده کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی است

عزیز الله سیفی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: انتخاب یزد به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیایی در سال 2024 به عنوان فرصتی برای گردشگری استان و کشور است.

وی ادامه داد: این اتفاق گامی بسیار اثر گذار برای استفاده از ظرفیت های گردشگری، مالی و فرهنگی تمامی استان های کشور به ویژه این شهر میراث جهانی و استان دارالعباده و دارالعلم یزد است و برنامه های این رویداد مهم نیز به مرور اجرا می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: در گام اول، نشست استاندار یزد با سفرای کشورهای عضو مجمع گفت و گوهای آسیا (ACD) در غرفه اختصاصی یزد در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسئولین استانی و کشوری لوح انتخاب یزد به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو به استاندار یزد داده شد.

سیفی ادامه داد: در گام بعدی نیز چهارشنبه و پنجشنبه آخر این هفته 14 نفر از سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی میهمان یزد یه عنوان پایتحت گردشگری در سال 2024 هستند و دبیر کل اکو نیز این سفرا را همراهی می نماید.

وی اضافه نمود: توسعه شبکه بازاریابی گردشگری کشورهای عضو، ایجاد تسهیلات سفر و گردشگری برای کشورهای عضو، افزایش گردشگران کشورهای عضو این مجمع و معرفی ظرفیت های گردشگری و توانمندی های استان بخشی از ثمرات این انتخاب است و انشالله بتوانیم با همکاری همه مسئولان استانی و کشوری در راستای استفاده از این فرصت برای توسعه گردشگری کشور و استان استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: برنامه های این سفر به وسیله کمیسیون گردشگری شورا اعلام خواهد شد و نشستهای تخصصی بعضی از برنامه های این سفر 2 روزه است و انشالله ظرفیتهای گردشگری یزد زمینه ای برای برقراری گفتمان سازنده میان کشورهای آسیایی است.

منبع: همگردی

به "یزد میزبان 14 سفیر و نماینده کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد میزبان 14 سفیر و نماینده کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید