چگونه و چه زمانی خورشیدگرفتگی را در فورتنایت و ماینکرفت دیدن کنیم؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، لازم به ذکر است که برای لحظه ای، بخش هایی از آمریکای شمالی در 8 آوریل (20 فروردین) به علت خورشید گرفتگی کاملا تاریک می شوند و در واقع زمانی که ماه که از مقابل خورشید می گذرد، تمام نور آن را مسدود می نماید. آخرین باری که این رخ داد در سال 2017 بود و تا سال 2044 دیگر تکرار نخواهد شد. حتی اگر عینک خورشید گرفتگی را نداشته باشید، این لحظه ای است که احتمالا نمی خواهید از دست بدهید.

چگونه و چه زمانی خورشیدگرفتگی را در فورتنایت و ماینکرفت دیدن کنیم؟

از ساعت 2 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر منطقه ی زمانی شرقی در 8 آوریل، گفته شده بود که توییچ و ناسا به عنوان روشی پویا برای مشاهده این لحظه به عنوان بخشی از یک جامعه بزرگتر، پوشش زنده این رویداد آسمانی را میزبانی خواهند کرد. هرچند ناسا اندکی بعد تایید کرد که این رویداد را استریم نخواهد کرد. بر اساس گزارش ها، پخش زنده ناسا از کسوف در کنار استریمر های ماینکرفت و فورتنایت که که نسخه های خاص بازی ها با مضمون کسوفرا بازی می نمایند، پخش خواهد شد. ناسا در گذشته در وبسایت خود اعلام نموده بود که در اوایل سال جاری، این سازمان و انجمن ورزش های ملی برای ساخت یک بازی با هم همکاری کردند و از دانشجویان خواستند تا شبیه ساز کسوف را ایجاد نمایند.

زمان دقیق کسوف به محل زندگی شما بستگی دارد. بخش هایی از آمریکا، کانادا و مکزیک به علت قرارگیری ماه در مقابل خورشید و وقوع خورشیدگرفتگی کامل در تاریکی فرو خواهند رفت اما این پدیده در کشور ما قابل مشاهده نخواهد بود. با این حال شما می توانید آن را در توییچ به صورت آنلاین مشاهده کنید. لازم به ذکر است از آنجایی که اختلاف زمانی منطقه زمانی شرقی با تهران 7 ساعت و نیم است، زمان پخش زنده حدودا نه و نیم شب خواهد بود.

به گفته یکی از نمایندگان مطبوعاتی این رویداد، انتظاراتی از فورتنایت و ماینکرفت وجود دارد:

در هر صورت اگر قصد دارید این رویداد را در بازی های ذکر شده مشاهده کنید، بهتر است به استریمرهایی که آن ها را بازی می نمایند، رجوع کنید. در غیر این صورت از این نشانی نیز قابل مشاهده است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه و چه زمانی خورشیدگرفتگی را در فورتنایت و ماینکرفت دیدن کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه و چه زمانی خورشیدگرفتگی را در فورتنایت و ماینکرفت دیدن کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید