سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می نمایند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ کارآفرین، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: خاتمه نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه های it که منجر به فراوری شوند مورد حمایت قرار می گیرند.

سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می نمایند خبرنگاران

گرمه ای، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ کارآفرین، در مورد عملکرد این مرکز گفت: 20 درصد شرکت های پارک علم و فناوری استان در حوزه آی تی، 23 درصد در حوزه الکترونیک، مکانیک و قطعات، 24 درصد در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت دارند و سایر حوزه ها درصد پایینی را شامل می شوند.

گرمه ای از میزان بودجه پارک علم و فناوری انتقاد کرد و اضافه کرد: بودجه هزینه ای استان متناسب با ظرفیت های پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیست؛ لذا باید این تناسب سازی انجام گردد. هر چند اکنون نسبت به میانگین کشوری از رشد بودجه خوبی برخوردار هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در سرانجام از حمایت دانشجویان ارشد و دکتری در استان اطلاع داد و گفت: سرانجام نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه های آی تی که منجر به فراوری محصول شوند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت؛ به این منظور در سطح ارشد بین 15 تا 26 میلیون تومان و در سطح دکتری بین 30 تا 52 میلیون تومان اعتبار داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می نمایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام نامه های تحصیلات تکمیلی حوزه it خراسان شمالی تسهیلات دریافت می نمایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید