واحد قدیمی ساز در تهران چند؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، به دلیل قیمت نسبتا بالای مسکن در مرکز، افراد زیادی به خرید خانه هایی قدیمی ساز روی آورده اند تا سرمایه نسبتا کمتری را صرف خرید خانه نمایند.

واحد قدیمی ساز در تهران چند؟

به گزارش اقتصاد نیوز، در این گزارش به آنالیز خانه های قدیمی ساز تهران پرداخته ایم.

اگر قصد سرمایه گذاری در اکباتان را دارید، می توانید با سرمایه ای معادل 5 میلیارد و 800 میلیون تومان واحدی 105 متری در اکباتان با سنی معادل 30 سال و 2 اتاق خواب را بخرید.

بعلاوه واحد 30 ساله دیگری در محله ونک با متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب را میتوانید با سرمایه ای بالغ بر 5 میلیارد و 520 میلیون تومان بخرید.

آپارتمانی 30 ساله در محله میرداماد با 2 اتاق خواب و متراژ 92 متر در روز های گذشته با قیمت 7 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

برای خرید واحدی در گیشا با متراژ 240 متر و سنی حدود 30 سال، درحالی که این آپارتمان 2 خوابه است به بودجه ای حدود 17 میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی 30 ساله در سلسبیل با متراژ 93 متر و 2 اتاق خواب، مبلغی حدود 2 میلیارد و 950 میلیون تومان است.

آپارتمانی 205 متری در محله فاطمی با سنی معادل 30 سال و 2 اتاق خواب، در روز های گذشته معادل 8 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحد آپارتمانی دیگر در محله مجیدیه با سن 30 سال و متراژ 79 متر و 2 اتاق خواب، قیمتی بالغ بر 3 میلیارد و 450 میلیون تومان دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحد هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: فرارو

به "واحد قدیمی ساز در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد قدیمی ساز در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید