همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian

به گزارش وبلاگ کارآفرین، در پی اتفاقات احساسی و مهیج فصل دوم سریال مندلورین (The Mandalorian) و بعلاوه سرانجام فصل اول سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) هیجان و اشتیاق هواداران برای تماشا فصل سوم سریال مندلورین از دنیای جنگ ستارگان بسیار زیاد است. با اینکه انتظار برای فصل سوم بیش از مقدار طولانی بوده اما باید گفت که زمان زیادی تا پخش این اثر باقی نمانده و مطمئنا انتظار برای آن کاملا ارزشش را دارد. در ادامه همراه با ما باشید.

همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian

اولین فصل از سریال مندلورین در سال 2019 میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده بود و داستان دین جارین با بازی پدرو پاسکال را دنبال می نماید که شکارچی جایزه بگیر مندلورینی است. او در یکی از ماموریت های خودش بچه ای به نام گروگو را پیدا می نماید که هواداران بیشتر او را با نام بیبی یودا می شناسند. آن ها در طی اتفاقات دو فصل گذشته، با جنایتکاران، هیولاهاها و دیگر نیروهای شیطانی امپراتوری روبه رو شدند و حالا در فصل سوم قرار است ماجراجویی تازه ای را پشت سر بگذرانند.

عوامل سازنده فصل سوم سریال The Mandalorian

فصل سوم سریال مندلورین هشت قسمت خواهد داشت و از جمله کارگردان هایی که سکان راهنمایی قسمت های این فصل را برعهده داشتند می توان به ریک فاموییوا، ریچل موریسون، لی آیزاک چونگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایاس دالاس هاوارد اشاره نمود. این سریال از دنیای جنگ ستارگان به وسیله جان فاورو ساخته شده که نویسنده و تهیه نماینده اجرایی آن است. موسیقی متن سریال نیز به وسیله لودویگ گورانسون ساخته شده است.

داستان فصل سوم سریال The Mandalorian

فصل سوم سریال مندلورین بیشتر بر موضوع شمشیر دارک سیبر خواهد بود، سلاحی افسانه ای از مندلورین ها که نمادی از قدرت است و کسانی که آن را در دست داشته باشد، حاکم برحق سیاره مندلور محسوب می گردد. این سلاح در اختیار موف گیدئون قرار داشت تا اینکه دین جارین توانست آن را در نبردی برنده گردد.

در ادامه، دین جارین این سلاح را به بو کاتان پیشنهاد داد اما او از پذیرفتن آن امتناع کرد. ظاهرا تنها راه برای اینکه بو کاتان بتواند سلاح را بگیرد و تاج و تخت مندلور را از آن خود کند، شکست دادن دین جارین در نبرد است. این در حالی است که دین جارین هیچ علاقه ای برای تبدیل شدن به حاکم مندلور ندارد اما نمی تواند به راحتی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کند.

از آنجا که دین و گروگو در سفر به سمت مندلور قرار دارند، بیننده ها انتها سیاره وطن مندلورین ها را خواهند دید. این سیاره به وسیله حمله امپراتوری معروف به پاکسازی بزرگ نابوده شده است و بیشتر مردم کهکشان این سیاره را دنیایی نفرین شده می دانند. با این حال، بو کاتان در پی آن است تا این سیاره را باز پس بگیرد و بار دیگر آن را به سکونتگاهی برای مندلورین ها تبدیل کند.

ارتباط فصل سوم سریال The Mandalorian با سریال کتاب بوبا فت چیست؟

همانطور که هواداران مطلع هستند، پنجمین قسمت از سریال بوبا فت با عنوان Chapter 5: Return of the Mandalorian بازگشت مندلورین را رقم زد و این قسمت به جای اینکه بیشتر مربوط به بوبا فت باشد، بیشتر بر موضوع مندلورین بود. در هر صورت، حضور دین جارین در سه قسمت انتهای سریال بوبا فت سبب شد تا بعضی از خطوط داستانی حل نشده انتها فصل دوم سریال مندلورین به نقطه انتهای خوب برسند.

در حقیقت، سریال کتاب بوبا فت و به خصوص قسمت های انتهای آن، اطلاعات بیشتری از مندو، سفینه جدیدش، تاریخچه دارک سیبر و بعلاوه تجدید ملاقات او با گروگو را ارائه می نماید و همین نیز باعث شده تا این سریال به گونه ای زمینه سازی برای اتفاقات فصل سوم سریال مندلورین باشند.

بازیگران فصل سوم سریال The Mandalorian

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از بازیگران فصل سوم سریال مندلورین آشکار نشده و همچون دو فصل قبلی، سازندگان قصد دارند تا با حضور بازیگران مهمان برجسته بیننده ها را شگفت زده نمایند. پدرو پاسکال که در دو فصل قبلی نقش اصلی سریال به نام دین جارین را ایفا نموده بود، در فصل سوم نیز بار دیگر در این نقش حاضر خواهد بود.

جیانکارلو اسپوزیتو که در دو فصل ابتدایی سریال مندلورین نقش شخصیت شرور اصلی به نام موف گیدئون را به تصویر کشیده بود، قرار است در فصل سوم سریال نیز حضور داشته باشد. کارل ویترز نیز قرار است بار دیگر نقش دوست مندو به نام گریف کارگا را به نمایش بگذارد. این در حالی است که علاوه بر او، کتی ساکهوف قرار است نقش شخصیت بسیار محبوب بو کاتان کرایز را ایفا نماید.

با این حال، هنوز معین نیست که دو ستاره سریال کتاب بوبا فت یعنی تموئرا موریسون در نقش بوبا فت و رزاریو داسون در نقش آسوکا تانو در فصل سوم سریال مندلورین حضور خواهند داشت یا خیر. در صورت حضور کاراکتر بوبا فت، بیننده ها به احتمال بسیار زیاد شاهد حضور کاراکتر فنک شند با بازی مینگ نا ون نیز خواهند بود. از جمله بازیگران تازه فصل سوم سریال مندلورین می توان به کریستوفر لوید و تیم میدوز در نقش هایی نامعین اشاره نمود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Mandalorian

پخش فصل سوم سریال مندلورین قرار است از تاریخ 1 مارس سال 2023 میلادی (چهارشنبه 10 اسفند 1401) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس آغاز گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فصل سوم سریال The Mandalorian"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید