هشدار درباره جوراب های هوشمند نوزادان

به گزارش وبلاگ کارآفرین، سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داد که جوراب های هوشمند برند Owlet که نظارت بر نوزاد را انجام می دهد، در حالت تعلیق قرار می دهد.

هشدار درباره جوراب های هوشمند نوزادان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از ورج، پس از دریافت نامه هشداری از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، فروش مجموعه جوراب های هوشمند نظارت بر نوزاد owlet که قرار است علائم حیاتی و الگو های خواب کودک را ردیابی کند، متوقف شده است.

این مشکل اولین بار به وسیله Deseret News گزارش شد، نامه FDA بیان می نماید که جوراب های هوشمند Owlet به عنوان تجهیزات پزشکی در نظر گرفته می شوند، زیرا آن ها اعلان های ضربان قلب و سطح اکسیژن را ارائه می دهند و این شرکت آن ها را بدون تأیید بازاریابی، مجوز یا مجوز مناسب به فروش رسانده است.

از آن موقع Owlet، خانواده جوراب های هوشمند خود و بعلاوه هر بسته ای که شامل این دستگاه می گردد را از سایت خود خارج نموده است. در صفحه محصول Smart Socks آمده است: خانواده محصولات Owlet Sock در حال حاضر در دسترس نیستند. در هفته های آینده دوباره آنالیز کنید.

شرکت Owlet قبلاً گفت که جوراب های هوشمند این شرکت از محصولات کم خطر هستند، نه تجهیزات پزشکی. ظاهراً FDA از سال 2016 به این برند اطلاع داده است که اینطور نیست.

منبع: انتخاب

به "هشدار درباره جوراب های هوشمند نوزادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره جوراب های هوشمند نوزادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید