نشست نوبخت با رئیس هیئت کشتی استان گیلان، اختصاص 2 میلیارد برای احداث خانه کشتی

به گزارش وبلاگ کارآفرین، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست صمیمی با رئیس هیئت کشتی گیلان برای این رشته المپیکی در استان و المپیک 2020 آرزوی موفقیت کرد.

نشست نوبخت با رئیس هیئت کشتی استان گیلان، اختصاص 2 میلیارد برای احداث خانه کشتی

به گزارش وبلاگ کارآفرین و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در نشست صمیمی با رئیس هیئت کشتی گیلان برای این رشته المپیکی در استان و المپیک 2020 آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست، امیر رضی زاده رئیس هیئت کشتی گیلان در مورد فعالیت چند ماهه هیئت کشتی گیلان بحث و گفتگو و همچنین با اختصاص زمین جهت احداث خانه کشتی استان در مورد تامین اعتبار این پروژه، توضیحات کاملی را ارائه و خواهان حمایت بیشتر از این رشته با توجه به پتانسیل های موجود در استان شد.

نوبخت نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اجرا شده در راستای رشد کشتی استان توضیح داد مبلغ دو میلیارد تومان جهت شروع پروژه خانه کشتی استان گیلان اختصاص یافته که از هیچ گونه تلاشی جهت پیشبرد این پروژه در استان دریغ نخواهند شد.

رئیس هیئت کشتی گیلان گفت: من از خرداد سال جاری کار خود را در رأس هیئت کشتی استان شروع کردم و و تاکید بسیاری برای توسعه زیر ساخت های این رشته المپیکی در استان داشتم. به همین منظور احداث اولین خانه کشتی اختصاصی در شهرستان انزلی را به مساحت 850 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و تجهیز و نوسازی سالن شهید رجایی شهر رشت و تبدیل آن به یک پایگاه قهرمانی، از مهم ترین کارهای صورت گرفته و اهداف ماست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ کارآفرین بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نشست نوبخت با رئیس هیئت کشتی استان گیلان، اختصاص 2 میلیارد برای احداث خانه کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست نوبخت با رئیس هیئت کشتی استان گیلان، اختصاص 2 میلیارد برای احداث خانه کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید