قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان

به گزارش وبلاگ کارآفرین، از نیمه شب گذشته عدم تأمین برق در مسیرهای انتقال برق برج میلاد باعث قطعی برق در برج شده و این مسئله برای دیتاسنتر آسیاتک نیز ایجاد اختلال نموده است.

قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان

به گزارش وبلاگ کارآفرین ، شرکت آسیاتک، به عنوان یکی از شرکت های تأمین نماینده اینترنت در کشور، از قطعی برق در برج میلاد تهران خبر داده است؛ مسئله ای که با توجه به حضور دیتاسنتر آسیاتک در برج میلاد می تواند برای این شرکت و مشترکانش اختلالاتی ایجاد کند.

به نقل از زومیت، طبق اعلام شرکت آسیاتک در اطلاعیه ای که منتشر نموده، برق برج میلاد تهران از ساعت 2 بامداد امروز، 14 فروردین 1403، از دو مسیر اصلی انتقال برق 63 کیلو ولت قطع شده است. مرکز داده آسیاتک نیز در این برج واقع شده است و قطعی برق می تواند باعث خاموشی دیتاسنتر شود.

البته این خاموشی در دیتاسنتر آسیاتک رخ نداده است؛ چراکه این شرکت در حال حاضر برق مورد احتیاج دیتاسنتر خود را به وسیله دیزل ژنراتورهای برج میلاد تأمین می نماید. آسیاتک در متن اطلاعیه خود اعلام نموده است:

تجهیزات UPS و باتری ها به میزان لازم و در شرایط نرمال سرویس دهی فعال هستند و همکاران ما در کوشش هستند مشکل به وجودآمده در اسرع وقت بدون وجود هرگونه اختلالی برای شما حل شود.

این مشکل احتمالاً تا فردا شب، پانزدهم فروردین ماه، ادامه خواهد داشت؛ به همین خاطر شرکت آسیاتک از مشترکان خود درخواست نموده است که تمهیدات لازم جهت شرایط اضطرار را مبذول نموده و نسبت به صحت عملکرد و وجود مسیرهای پشتیبان برای داده ها و سرویس های جاری خود اقدام نمایند.

به نظر می رسد تخریب یکی از مسیرهای تأمین برق در برج میلاد در آخرین روزهای سال 1402 و و عدم ترمیم آن بخشی از دلیل بروز این مشکل بوده است و در ادامه، تخریب یکی دیگر از مسیرهای تأمین برق به وسیله پیمانکار شهرداری در شب گذشته بخش دیگری از دلیل پیش آمدن این مسئله باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید