طارمی در یک قدمی بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کارآفرین، بازار شایعات نقل و انتقالاتی با نزدیک شدن باشگاه های اروپایی به هفته های پایانی بسیار داغ شده و پیش بینی مقصد تازه بازیکنان و لژیونرهای ایرانی از جذابیت بسیاری برای طرفداران در ایران نیز برخوردار است.

طارمی در یک قدمی بایرن مونیخ

مهدی طارمی مهاجم پورتو شاید یکی از مهم ترین سوژه های نقل و انتقالاتی برای این تیم پرتغالی و طرفداران ایرانی به شمار می آید. البته درخصوص مهاجم ایرانی پورتو شایعات زیادی از ابتدای فصل مطرح شد و نام تیم هایی چون آرسنال و میلان برای جذب مهاجم تیم ملی کشورمان سرتیتر رسانه های ورزشی شد اما به علت قرارداد ستاره ایرانی با باشگاه پورتو تمام درها برای خروج طارمی از پورتو بسته شد.

اما قرارداد ستاره ایرانی با باشگاه پورتو در انتهای این فصل به سرانجام می رسد و شایعات جدایی این بازیکن از باشگاه پورتو نیز قوت بیشتری گرفته است. به همین دلیل سایت ترانسفرمارکت با انتشار خصوصیات مهدی طارمی و ارزش این بازیکن مقصد احتمالی مهاجم ایرانی بایرن مونیخ معرفی نموده و شانس حضور ستاره ایرانی در تیم پرافتخار آلمانی را 80 درصد تخمین زده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید تا مهاجم ایرانی در نهایت بعد از چند سال حضور در پرتغال و باشگاه پورتو چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "طارمی در یک قدمی بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در یک قدمی بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید