سولاری با آژاکس به ساحل نجات می رسد؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، دو شکست پیاپی در ال کلاسیکو حسابی شرایط را برای رئال مادرید و سولاری در آستانه بازی با آژاکس سخت کرده است.

سولاری با آژاکس به ساحل نجات می رسد؟

به گزارش وبلاگ کارآفرین، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با دو دیدار آ غاز می شود و سرنوشت دو تیم صعود کننده به جمع هشت تیم برتر مرحله بعد مشخص خواهد شد.

دورتموند - تاتنهام

دو تیم در حالی باید در سیگنال ایدوناپارک برابر هم قرار گیرند که تیم لندنی در دیدار رفت توانست با 3 گل به رجحان برسد و خیالش را برای صعود به مرحله بعد تا حد زیادی راحت کند. کمتر کسی تصور می کرد که دورتموند در دیدار رفت تا این حد ضعیف ظاهر شود. زردپوشان با افت فاحشی در یک ماه اخیر روبرو شوند و همین باعث شده است تا اکنون با بایرن مونیخ هم امتیاز باشند و ممکن است ادامه این روند صدر جدول را هم به زودی از دورتموند بگیرد.

تاتنهام در بازی رفت هری کین، بهترین گلزن خود را در اختیار نداشت ولی در این دیدار می تواند از حضور این مهاجم در ترکیب خود بهره ببرد.

دورتموند برای صعود به مرحله بعد نیاز به یک شگفتی دارد در غیر این صورت باید زردپوشان آلمانی بعد از حذف از جام حذفی، از لیگ قهرمانان نیز کنار بروند.

رئال مادرید - آژاکس

اوضاع برای رئال مادرید اصلاً خوب پیش نمی رود. دو شکست پیاپی برابر بارسلونا در لالیگا شرایط را برای این تیم حسابی سخت کرده است و سولاری در آستانه برکناری قرار گرفته است. بدبیاری های رئال مادرید به اینجا ختم نمی شود. بعد از بررسی اخطار دریافت راموس در بازی رفت، یوفا این بازیکن را دو بازی از همراهی رئال مادرید جریمه کرد تا راموس علاوه بر این دیدار، دیدار بعدی اروپایی خود را نیز با رئال از دست داده باشد.

بازی رفت دو تیم در هلند با رجحان 2 بر یک رئال مادرید به سرانجام رسید و شرایط تیم مادریدی برای صعود بهتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سولاری با آژاکس به ساحل نجات می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری با آژاکس به ساحل نجات می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید