سعی می کنیم با مربی پرتغالی ادامه بدهیم

به گزارش وبلاگ کارآفرین، مهدی گودرزی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برنامه های پیش رو برای این رشته گفت: با توجه به شرایط محیطی که ورزش کشور به خصوص رشته سه گانه دارد با دو هدف معین برنامه ها را در امسال پیش خواهیم برد. البته فقط در کوتاه مدت تمرکز نخواهیم داشت و این گامی برای برنامه های میان مدت و بلند مدت است. بخش عمده کار ما معرفی این رشته به مردم خواهد بود.

سعی می کنیم با مربی پرتغالی ادامه بدهیم

رئیس فدراسیون سه گانه تاکید نمود: در 15-16 سال گذشته نتوانستیم رسالت خود را برای تبلیغ و ترویج رشته سه گانه انجام بدهیم و تعداد کمی از مردم این رشته را می شناسند. پس ابتدا وظیفه تبلیغ و ترویج این رشته هم در بخش جذب طرفدار و هم در بخش پیگیری برنامه ها را داریم.

وی اظهار کرد: سه گانه رشته ای المپیکی است و در بازی های آسیایی نیز حضور دارد. نگاه جهانی روی این رشته مساعد است.

گودرزی اضافه کرد: در ریاست گذشته و سرپرستی فدراسیون از سرجیو مربی پرتغالی استفاده شد و ما نیز سعی می کنیم از حضور سرجیو استفاده کنیم. مسابقات قهرمانی آسیایی که اواخر خرداد ماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می گردد، نزدیک ترین رویداد پیش رو است. سعی می کنیم شرایط را برای حضور تیم ملی مهیا کنیم. در بُعد قهرمانی صحبت نمی کنم و سرمربی در این زمینه نظر خواهد داد. ژاپن میزبان المپیک 2020 است و امید به کسب سهمیه المپیک داریم.

رئیس فدراسیون سه گانه در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای کمپ خارج از کشور برای ملی پوشان دارید یا خیر؟ گفت: در دوره ریاست گذشته قرار بود تیم ملی در کمپ پرتغال حضور داشته باشد ولی با صلاحدید سرپرست فدراسیون این امر محقق نشد. پس از آن در دوره حضورم تمام نخبگان این رشته را به هرمزگان دعوت کردیم و مسابقه ای برگزار گردید که نفرات برتر در اردوی تبریز حضور دارند. نفرات اول نیز ملی پوش خواهند شد و شرایط را برای اعزام تیم ملی که 27 خرداد ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است فراهم خواهیم کرد.

مهدی گودرزی در خاتمه گفت: کوشش بر این است تا رسانه ها در معرفی بیش تر رشته سه گانه همکاری نمایند. سه گانه در آینده جای بسیاری از رشته های سنتی را خواهد گرفت و خانواده ها باید بدانند که شنا، دوومیدانی و دوچرخه سواری جزو حیاتی فعالیت محسوب می شوند. از رسانه ها درخواست دارم حق مطلب را درباره این رشته ادا و سه گانه را به خانواده ها معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سعی می کنیم با مربی پرتغالی ادامه بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی می کنیم با مربی پرتغالی ادامه بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید