سامسونگ از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، سامسونگ بالاخره از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 رونمایی کرد که به عنوان جانشین فیت 2 (عرضه شده در سال 2020) انجام وظیفه خواهد نمود. این گجت به نمایشگر بزرگتری نسبت به نسل قبل مجهز شده و باتری آن نیز با دوام بیشتری تا 13 روز شارژدهی دارد. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی های این مچ بند هوشمند می اندازیم.

سامسونگ از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 رونمایی کرد

گلکسی فیت 3 از نمایشگر 1.57 اینچی AMOLED بهره می برد که امکان شخصی سازی آن به وسیله بیش از 100 واچ فیس مختلف به وسیله اپ ارائه شده وجود دارد. هرچند سامسونگ ظرفیت باتری دستگاه را تعیین ننموده، اما تأیید نموده که با یک بار شارژ کامل، تا 13 روز در استفاده معمول دوام می آورد. طبق گزارش های قبلی، به نظر می رسد گلکسی فیت 3 به باتری 208 میلی آمپر ساعتی مجهز باشد. این در حالی است که گلکسی Fit 2 دارای نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED و باتری 159 میلی آمپر ساعتی بود.

مچ بند نو سامسونگ می تواند ضربان قلب، خواب، سطح استرس و تمرینات را ردیابی کند. داده های ردیابی شده را می توان به وسیله اپ Samsung Health روی یک گوشی هوشمند مشاهده کرد. در حالی که این دستگاه فاقد اتصال GPS است، اما به سنسورهایی مانند شتاب سنج و ژیروسکوپ مجهز شده است. این دستگاه به علت نداشتن میکروفون و بلندگو، از برقراری تماس صوتی پشتیبانی نمی کند. بدنه آن از آلومینیوم و بند آن از سیلیکون ساخته شده و دارای استاندارد IP68 و 5ATM است.

با توجه به اینکه یک ساعت هوشمند نیست، طبیعتا نمی توانید اپ های ثالث متنوعی روی آن نصب کنید. سامسونگ هنوز قیمت گلکسی فیت 3 را رسما اعلام ننموده است.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید