تخفیف 10میلیون تومانی برای خرید یک موبایل!

به گزارش وبلاگ کارآفرین، زومیت نوشت: سامسونگ آمریکا با اعمال تخفیف 200 دلاری، قیمت گلکسی S23 FE را به پایین ترین حد خود رسانده است.

تخفیف 10میلیون تومانی برای خرید یک موبایل!

سامسونگ آمریکا که در طی کل هفته گلکسی S23 FE را با اعمال تخفیف به فروش می رساند، اکنون با اعمال تخفیف 200 دلاری، قیمت این گوشی را به پایین ترین حد خود رسانده است. این یعنی کسانی که به فکر خرید گوشی نو هستند می توانند با پرداخت مبلغی حدود 400 دلار نسخه مخصوص هواداران گلکسی S23 را تهیه نمایند.

طبق گزارش های منتشرشده در سامسونگ آمریکا، در کنار گلکسی S23 FE دو مانیتور سامسونگ که قابلیت تبدیل شدن به تلویزیون را دارند نیز با اعمال تخفیف به فروش می رسند.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE که در تاریخ 4 اکتبر امسال (12 مهر) با قیمتی حدود 600 دلار رونمایی شده بود از خصوصیاتی مانند صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد 120 هرتزی، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، تراشه اگزینوس 2200 به همراه 8 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Xclipse 920 که بر اساس معماری RDNA 2 سازنده انواع کارت گرافیک AMD توسعه داده شده است، بهره می برد.

علاوه بر موارد گفته شده گوشی مورد بحث به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با پشتیبانی از OIS) که به ترتیب دو دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتوی 8 مگاپیکسلی آن را همراهی می نمایند مجهز شده است. دوربین سلفی نیز وضوحی معادل 10 مگاپیکسل دارد.

طبق آنالیز اجرا شده از گلکسی S23 FE به وسیله زومیت، با اینکه گوشی یادشده نسبت به گلکسی S21 FE در بخش های سخت افزار و کیفیت ساخت، بهتر از قبل ظاهر شده، اما پیشرفت چشمگیری را تجربه نکرده است. از طرفی وزن سنگین تر و حاشیه های بیشتر این دستگاه نسبت به نسل قبل خود شاید به مذاق بعضی کاربران خوش نیاید.

دوربین های فن ادیشن نو سامسونگ نیز به جز تجربه بهتر عکاسی در تاریکی، پیشرفت چندانی نسبت به نسل قبل خود نداشته اند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تخفیف 10میلیون تومانی برای خرید یک موبایل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 10میلیون تومانی برای خرید یک موبایل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید