رندر های گلکسی S23 FE منتشر شد؛ اعلام زمان معرفی

به گزارش وبلاگ کارآفرین، سامسونگ احتمالاً اواخر ماه جاری میلادی یا ماه آینده از این گوشی هوشمندش در بازار هند رونمایی خواهد نمود. اما به لطف رندر هایی که از سوی The Tech Outlook منتشر شده اند، همین حالا می توانیم از طراحی آن باخبر شویم که مشابه گلکسی S23 است. طبق این رندرها، گوشی آینده سامسونگ از نمایشگر تخت با یک حفره در مرکز بخش بالایی اش بهره می برد. دکمه های تنظیم صدا و پاور هم در سمت راست دستگاه به چشم می خورند.

رندر های گلکسی S23 FE منتشر شد؛ اعلام زمان معرفی

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. انتظار می رود گلکسی S23 FE دارای نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز باشد. این گوشی هوشمند احتمالاً در بازار ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و در کشور های دیگر با اگزینوس 2200 فروخته خواهد شد.

گوشی آینده سامسونگ به سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1.1 مجهز می گردد. این دستگاه احتمالاً در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد و بعلاوه دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد داشت.

درنهایت انتظار می رود گلکسی S23 FE به باتری 4500 میلی آمپرساعتی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز گردد و بعلاوه از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "رندر های گلکسی S23 FE منتشر شد؛ اعلام زمان معرفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های گلکسی S23 FE منتشر شد؛ اعلام زمان معرفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید