ساحل رویایی چاف

به گزارش وبلاگ کارآفرین، پارک ساحلی چاف در شمال شهر لنگرود و غرب ساحل چمخاله از دنج ترین سواحل استان گیلان با دارا بودن امکانات دریایی و توریستی خوب می باشد، اگر راهی شهر لنگرود و چمخاله هستید و می خواهید ساعاتی در ساحل با خود تنها باشید بهترین انتخاب ساحل چاف می باشد.

ساحل رویایی چاف

وبلاگ کارآفرین: شمال کشوراز گذشته تا کنون محبوب ترین مقصد گردشگران کشور بوده است. آب و هوای معتدل و ملایم در کنار طبیعت منحصر به فرد این منطقه باعث شده است تا در تمام فصول سال به ویژه در ایام تعطیلات مسافران راهی آن شوند و از طبیعت بکر و زیبای جنگل ها، دریا و کوهستان های این ناحیه لذت ببرند. پارک ساحلی چاف در شمال شهرستان لنگرود استان گیلان واقع شده است. این پارک ساحلی امکاناتی نظیر قایق رانی، جت اسکی و موتور های چهار چرخ ساحلی را دارا است و فضای دلنشینی را برای گردشگران به وجود آورده است.

پارک ساحلی چاف در شمال شهر لنگرود و غرب ساحل چمخاله از دنج ترین سواحل استان گیلان با دارا بودن امکانات دریایی و توریستی خوب می باشد، اگر راهی شهر لنگرود و چمخاله هستید و می خواهید ساعاتی در ساحل با خود تنها باشید بهترین انتخاب ساحل چاف می باشد، البته در روزهای توریستی سال سایت های قایق رانی، جت اسکی و موتورهای چهار چرخ ساحلی در پارک ساحلی چاف فعال می شوند تا برای همه رده های سنی تفریحات وجود داشته باشد، در این گردش می توانید از تالاب بین المللی امیر کلایه در 3 کیلومتری پارک ساحلی چاف بازدید کنید.

پارک ساحلی چاف در شمال شهر لنگرود و بیشتر به طرف غرب ساحل چمخاله قرار گرفته است. این ساحل با داشتن تمامی امکانات لازم برای گردشگری، از جمله قایق رانی، جت اسکی و موتورسواری، یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و دلنشین استان گیلان است. اگر در پی یک سفر آرام و خلوت هستید و می خواهید ساعاتی را در ساحل به تنهایی سپری کنید، پارک ساحلی چاف بهترین گزینه برای شماست. شنا در دریا و دیدن آبزیان و موج های دریا، از جمله فعالیت هایی هستند که در این ساحل می توانید انجام دهید.

همچنین، تالاب بین المللی امیر کلایه نیز در فاصله 3 کیلومتری پارک ساحلی چاف واقع شده است که با دیدن چشم انداز ها طبیعی این تالاب، به تجربه ای فوق العاده خواهید رسید. در پارک ساحلی چاف همچنین امکاناتی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های مختلف نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای یک روز خوش گذرانی، هیچ کمبودی احساس نکنید.

شما با سفر به لنگرود می توانید سری هم به دیگر دیدنی های این شهر زیبا بزنید که از بین ان ها روستای فتیده لنگرود و بازار لنگرود مثال زدنی هستند.

چاف و چمخاله یکی از 5 شهر شهرستان لنگرود استان گیلان محسوب می شود، که در بخش مرکزی شهرستان لنگرود واقع شده است. بخش زیادی از اراضی شهر چمخاله در کنار ساحل دریاست. این شهر زیبا و دیدنی با آب و هوایی معتدل بعد از شهرستان انزلی دومین قطب توریستی و ساحل فعال در گیلان به شمار میرود. این شهر با داشتن امکانات رفاهی در سال 1390 به عنوان بهترین ساحل استان گیلان انتخاب شد، که هر ساله پذیرای بسیار زیادی از مسافران می باشد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ساحل رویایی چاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل رویایی چاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید