دالیچ: من نایب قهرمان شدم، امیدوارم برانکو قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، من می دانم حضور در فینال لیگ قهرمانان چه دستاورد بزرگی است چون خودم هم دو سال پیش با العین در این مرحله حضور داشتم اما آرزو می کنم برانکو از عملکرد من در لیگ قهرمانان جلوتر بزند و قهرمان گردد.

دالیچ: من نایب قهرمان شدم، امیدوارم برانکو قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین ، سرمربی تیم ملی کرواسی با تمجید از عملکرد برانکو ایوانکویچ، قهرمانی او و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را آرزو کرد.

زلاتکو دالیچ که با تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 نایب قهرمان شده بود، در بازگشت از تعطیلاتش در کانادا با sportske.jutarnji مصاحبه کرد و در بخشی از این مصاحبه در مورد فینالیست شدن پرسپولیس با برانکو گفت: عملکرد برانکو در تیم خود بسیار خوب بوده و الان هم که به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. او پنج بازیکن خود را از دست داده بود و بدون اینکه بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان ببرد. این یک موفقیت تاریخی است و امیدوارم آنها بهترین نتیجه را بگیرند. برانکو از شهر واراژدین است و من هم از واراژدین نایب قهرمان جام جهانی شدم. واراژدین به برانکو افتخار می نماید.

دالیچ سپس با اشاره به نایب قهرمانی خودش ادامه داده: من می دانم حضور در فینال لیگ قهرمانان چه دستاورد بزرگی است چون خودم هم دو سال پیش با العین در این مرحله حضور داشتم اما آرزو می کنم برانکو از عملکرد من در لیگ قهرمانان جلوتر بزند و قهرمان گردد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "دالیچ: من نایب قهرمان شدم، امیدوارم برانکو قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دالیچ: من نایب قهرمان شدم، امیدوارم برانکو قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید