خرید اقساطی سایپا با فرنام خودرو

به گزارش وبلاگ کارآفرین، خبرگزاری خبرنگاران- یافتن طرح مناسبی برای خرید و فروش اقساطی خودرو این روزها برای خیلی ها دغدغه مهمی شده است. بعضی دیگر هم بر سر یک چند راهی مانده اند که بالاخره از کجا می توانند اقساطی و مطمئن خودرو بخرند و البته اسیر کلاهبرداری و شیادی هم نشوند. ما در این مقاله سعی داریم نکات مهمی در این زمینه ها برایتان ذکر کنیم. پس تا سرانجام این مقاله با ما همراه باشید.

خرید اقساطی سایپا با فرنام خودرو

چرا باید این روزها بیش از پیش مراقب باشیم؟

کمتر از سه ماه تا عید نوروز سال 1401 زمان به جای مانده است و این یعنی داغ شدن بازار خودرو و حتی فروش اقساطی خودرو. نوروزی که پس از دو سال درگیری با کرونا احتمالا بدور از کرونا و محدودیت هایش خواهد بود و همین امر مردم را برای جبران مافات و کارهایی که دو سال عقب افتاده بیشتر ترغیب می نماید. چه بسیار افرادی که حالا فرصتی برای مسافرت های عقب افتاده پیدا می نمایند، چه دید و بازدیدهای مغفول مانده در این دو سال که حالا بناست جبران گردد و چه خریدهایی که بناست برای یک نوروز متفاوت پس از دو سال چشم انتظاری انجام گردد.

نقطه مشترک تمام این کارها داشتن یک خودروی خوب است و به عبارتی همه این موارد یعنی افزایش تقاضا برای خرید خودرو. از سوی دیگر بالا رفتن تقاضا افزایش عرضه را در پی خواهد داشت.

وقتی در بازاری عرضه و تقاضا زیاد گردد، کلاشی و کلاهبرداری هم بالا می رود و طبیعتا بازار خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست. هرچند که هر ساله شمار زیادی از ماشین های دست دوم با عیب و ایرادات پنهان در بازار شب عید به مشتری از همه بی خبر فروخته می گردد، اما بازار متفاوت سال جاری می طلبد که خرید و فروش خودرو با دقت و تمرکز بیشتری انجام گردد. چه بهتر که اگر کسی بتواند فروشنده ای مطمئن و قابل اعتماد پیدا کند، چه برای منظور فروش اقساطی خودرو و چه برای فروش خودروی دسته دوم. پس اگر آشنایی که بخواهد خودرو بفروشد ندارید، پس باید این روزها بسیار بیشتر از قبل مراقب باشید و البته سعی کنید یک راه حل و طرح مطمئن برای فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو و فراوریات دیگر کارخانه ها پیدا کنید.

چرا نباید برای خرید خودرو سراغ فامیل و آشنا برویم؟

مطمئن ترین راه برای خرید خودرو، خرید از آشنا است. اگر در بین دوستان و آشنایان خود کسی را دارید که خودرویی باب میل شما دارد و قصد فروش آن را دارد، معطل ننموده و از او بخواهید خودروی خود را به هیچ عنوان به فرد دیگری جز شما نفروشد.

البته اگر حتی یک درصد به آن فرد اطمینان خاطر ندارید بهتر است این راه را کناری نهاده و دنبال دردسر نگردید. چه بسیار افرادی که خودروی دسته دوم از فردی به زعم خودشان آشنا خریدند و با ایراداتی پنهان و نهفته در خودرو روبرو شدند. البته اگر محکم می گوییم حتی اگر یک درصد شک دارید سراغ فامیل و آشنا نروید، برای این است که پس از انجام خرید خودرو و آشکار شدن ایراد ماشین زیر پای شما، غالبا مواردی مثل روی در بایستی اجازه پیگیری ایراد و مشکل را به شما نمی دهد و ضرری جبران ناپذیر و غیرقابل پیگیری به شما وارد می گردد.

اما اگر شما بتوانید یک فروشنده مطمئن پیدا کنید که طرح فروش اقساطی خودرو را اجرا می نماید و البته متعهد و جوابگو هم هست به نوعی جبران مافات نموده و با اطمینان کامل می توانید نسبت به خرید اقدام کنید.

ویژگی های یک فروشنده قابل اطمینان برای خرید اقساطی خودرو چیست؟

فروشنده اقساطی خودرو باید پیش از هر شرایطی یک مجموعه با سابقه در بازار خودرو باشد و به خوش نامی در این مورد معروف و مشهور باشد.

جدای از تجربه و سابقه بایستی فروشنده عملکردی شفاف و روراست داشته باشد. خریدار بایستی بتواند سوابق طرح فروش اقساطی خودرو در گذشته را مورد آنالیز قرار دهد و نسبت به راستی آزمایی عملکرد فروشنده اقدام کند.

خرید اقساطی سایپا ممکن شد!

پس از مطالعه نکات مهمی درباره خرید اقساطی خودرو و شرایط یک فروشنده خوب و مطمئن، شاید برای شما سوال پیش بیاید که خودروهای پرطرفدار فراوری داخلی را چگونه می توان قسطی خریداری کرد؟

این پرسش در حالی مطرح می گردد که مدت هاست طرح فروش اقساطی خودرو از سوی نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا اجرایی نمی گردد.

اما مجموعه فرنام خودرو به عنوان یک مجموعه با سابقه و خوشنام در بازار خودرو این دغدغه و خواسته مهم را پاسخ گفته و طرح های متنوعی برای فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو در نظر گرفته است.

فرنام خودرو تمام نکات ذکر شده برای فروشنده مطمئن خودروی اقساطی را دارا است. این مجموعه با سابقه تجربه در بازار فعالیت دارد و خریداران به راحتی می توانند با یک راستی آزمایی ساده عملکرد این شرکت در عمل کردن به تعهدات را جویا شوند.

در ضمن تمامی خودروهایی که فرنام خودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به فروش می رساند، قاعده تحویل فوری کاملا اجرا می گردد و خریداران سراسر کشور می تواند بلافاصله پس از پرداخت تنها بخشی از قیمت خودرو به عنوان پیش قسط، خودروی دلخواه خود را تحویل بگیرند.

ضمن اینکه فرنام خودرو به ازای دریافت پیش قسط از مشتریان یک سند و مدرک قوی و محکم به خریدار ارائه می نماید تا خیال او بابت سواری گرفتن از خودرو آسوده باشد.

فرنام خودرو محصولات مختلفی را برای عرضه پیش روی مشتریان قرار داده است. از محصولات فراوری داخل ایران خودرو و سایپا تا بعضی از خودروهای پرطرفدار خارجی که در ایران تردد دارند. اما موضوع قسمت پایانی مقاله مربوط به فروش اقساطی سایپا است.

هرچند که سایپا سال ها است دیگر خودرویی به صورت اقساطی نمی فروشد اما خودروهای مختلف این کارخانه به وسیله فرنام خودرو به صورت اقساطی بفروش می رسد.

فرنام خودرو طرح های متنوعی برای فروش اقساطی کوییک و فروش اقساطی شاهین در نظر گرفته است. بهرحال این دو خودرو به عنوان جدیدترین محصولات سایپا تماما فراوری داخل هستند و طبیعتا با سلیقه مصرف نماینده ایرانی نیز همراه و همسو هستند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فرنام خودرو با مدل ها و محصولات مختلفی که این شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو آماده عرضه نموده آشنا شوند و اطلاعات مهم و کاربردی مربوط به این خودروها را نیز مطالعه نمایند. ضمن اینکه کارشناسان متخصص فرنام خودرو آماده هستند تا هرگونه سوال و ابهام مخاطبان را پاسخ گویند.

سایت فرنام خودرو: https://farnamkhodro.com/

منبع: خبرگزاری آریا

به "خرید اقساطی سایپا با فرنام خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی سایپا با فرنام خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید