حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست

به گزارش وبلاگ کارآفرین، خبرنگاران/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: حضور دانش آموزان در مدارس در همه مقاطع اجباری نیست.

حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست

دکتر محمد نوذری در پنجاه و سومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا حضور دانش آموزان در مدارس زیر 50 نفر که قرار است از اول بهمن ماه بازگشایی شوند، اجباری نیست، اظهار کرد: در مصوبه هفته گذشته قرار بود پایه های اول و دوم ابتدایی مدارس، در مناطق زرد و آبی به صورت اجباری بازگشایی گردد اما هم اکنون حضور تمام مقاطع اختیاری است.

وی اضافه کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای و کارگاهی نیز با حضور حداکثر 10 نفر به صورت اختیاری فعالیت می نمایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در مورد بازگشایی تالارها در این مناطق نیز گفت: مجموعه تالارهای استان به دلیل اینکه در شرایط کرونا خسارت های زیادی به آنان وارد شد با تصویب ستاد استانی کرونا در مناطق زرد و آبی می توانند با حداکثر یک سوم ظرفیت کل تالار به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در ادامه به آرامستان ها و تفرجگاه ها نیز اشاره نمود و گفت: جهت منتهی به تفرجگاه ها و آرامستان های استان به عنوان عامل اصلی انتقال کرونا باید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود گردد.

نوذری نسبت به خطر عادی انگاری در مورد کرونا هشدار داد و گفت: اهتمام و جدیت مردم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات به ویژه آرامستان ها و تفرجگاه ها نباید از بین برود.

وی با بیان اینکه فعالیت استخرها هفته آینده تعیین گردد، گفت: فعالیت استخرها هفته آینده در کمیته امنیتی آنالیز و سپس ابلاغ می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در مورد راهپیمایی 22 بهمن گفت: این راهپیمایی به صورت نمادین و بصورت رژه خودرویی و موتوری صورت می گیرد.

نوذری اضافه کرد: به خاطر شرایط کرونایی راهپیمایی با تجمع انسانی در استان برگزار نمی گردد و سخنران نیز در رسانه ملی در این خصوص سخنرانی خواهد نمود.

نوذری در مورد فعالیت ادارات و مشاغل در شرایط آبی نیز گفت: این موضوع در دست آنالیز است و دوشنبه هفته جاری در این باره تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید