ترامپ: مجمع حزب جمهوری خواه در فلوریدا لغو شد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری روزانه خود در کاخ سفید گفت که مجمع ملی حزب جمهوری خواه که قرار بود در شهر جکسون ویل فلوریدا برگزار گردد و طی آن ترامپ نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

ترامپ: مجمع حزب جمهوری خواه در فلوریدا لغو شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ کارآفرین، دونالدترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد آدینه (به وقت تهران) در کنفرانس خبری از لغو مجمع ملی حزب جمهوری خواه در شهر جکسون ویل به دلیل شرایط شیوع کرونا اطلاع داد و گفت: هم اکنون زمان خوبی برای این نیست.

ترامپ همچنین گفت که اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 را که قرار بود در این نشست انجام گردد به گونه ای دیگر انجام خواهد داد.

وی در ادامه این کنفرانس خبری گفت: همه دنیا درگیر ویروس کرونا شدند و این به دلیل آن بود که چین ویروس کرونا را متوقف نکرد.

رئیس جمهور آمریکا افزود که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی درباره شیوع ویروس کرونا صحبت نموده و اوضاع در این دو کشور وخیم بوده است.

ترامپ گفت که به زودی دستورالعملی درباره نحوه بازگشایی مدارس در ایالت های مختلف صادر خواهد شد و تصمیم درباره بازگشایی مدارس در اختیار فرمانداران ایالت ها خواهد بود.

طبق جدیدترین آنالیز های دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته، دستکم یکهزار و 186 مورد جدید به قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا مجموع تلفات این ویروس ناشناخته در این کشور به 143 هزار و 178 نفر افزایش یابد.

این آمار و ارقام نشان می دهد که در بازه زمانی مذکور، 70 هزار و 714 نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شدند تا آمار کلی مبتلایان به کووید-19 در این کشور به سه میلیون و 969 هزار و 786 نفر برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ترامپ: مجمع حزب جمهوری خواه در فلوریدا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مجمع حزب جمهوری خواه در فلوریدا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید