بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اولویت بنده تشکیل تیم ملی قوی است، با دقت عملکرد کشتی گیران را رصد می کنم

به گزارش وبلاگ کارآفرین، گروه استان ها ـ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با دقت تمام کشتی گیران شرکت کننده را رصد می کنیم چرا که اولویت ما تشکیل تیم ملی قوی است تا افتخارآفرینان ایرانی را در رده های مختلف این رشته ورزشی ببینیم.

بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اولویت بنده تشکیل تیم ملی قوی است، با دقت عملکرد کشتی گیران را رصد می کنم

محمد بنا در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار وبلاگ کارآفرین در اردبیل گفت: کشتی گیران خارجی از آمادگی خوبی در رقابت های باشگاه های دنیا برخوردارند و با توجه به بازی هایی که از کشتی گیران ایرانی در اردبیل دیدیم این کشتی گیران 70 درصد ظرفیت حضور در تیم ملی را دارند.

وی بیان نمود: در حال حاضر کشتی گیرانی که در مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا شرکت نموده اند از آمادگی صد در صدی برخوردار نیستند و این امر طبیعی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی گیرانی که از 6 کشور خارجی در این دوره از مسابقات حضور دارند بسیار قدر هستند و سطح کیفی کشتی فرنگی و کشتی آزاد از سطح بالایی برخوردار است.

بنا بیان نمود: با دقت تمام کشتی گیران شرکت کننده را رصد می کنیم چرا که اولویت ما تشکیل تیم ملی قوی است تا افتخارآفرینان ایرانی را در رده های مختلف این رشته ورزشی ببینیم.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی برای حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا مبنای کار قرار گرفته و مسابقات قهرمانی کشتی اردیبهشت ماه برگزار می گردد و انتظار داریم ایرانی ها افتخارآفرین باشند.

بنا بیان نمود: در حال حاضر برنامه برای تدوین برنامه های جام حذفی نیز مهیاست که این موضوع نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به میزبانی شایسته اردبیلی ها از این مسابقات گفت: اردبیل نشان داد آمادگی لازم را برای برگزاری رویداهای مهم ورزشی دارد و این موضوع پوئن مثبتی در کارنامه این استان خواهد بود.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اولویت بنده تشکیل تیم ملی قوی است، با دقت عملکرد کشتی گیران را رصد می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا در گفت وگو با خبرنگاران: اولویت بنده تشکیل تیم ملی قوی است، با دقت عملکرد کشتی گیران را رصد می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید