بروزرسانی نو و کاربردی واتساپ و خلاص شدن از شر شماره های مزاحم ، عکس

به گزارش وبلاگ کارآفرین، دیجیاتو نوشت: واتس اپ قابلیت جدیدی را معرفی نموده است که می تواند به طور اتوماتیک تماس از شماره های ناشناس را بی صدا کند. این ویژگی در شرایطی به این پیغام رسان اضافه شده است که تعداد زیادی از کاربران هندی واتس اپ در بزرگ ترین بازار این شرکت از افزایش تماس های اسپم در ماه های اخیر خبر داده بودند.

بروزرسانی نو و کاربردی واتساپ و خلاص شدن از شر شماره های مزاحم ، عکس

واتس اپ در مطلبی در وبلاگ خود ضمن رونمایی از این ویژگی، از یک امکان نو برای آنالیز شرایط حریم خصوصی نیز پرده برداشت. او شرح داد: حالا می توانید برای ارتقای حریم خصوصی و کنترل بیشتر، به طور اتوماتیک تماس های ورودی از مخاطبان ناشناس را بی صدا کنید.

برای فعال سازی این ویژگی به بخش Settings > Privacy > Calls بروید و گزینه Silence unknown caller را انتخاب کنید. واتس اپ می گوید با این کار تماس از شماره های ناشناس بی صدا می شوند، اما همچنان می توانید آن ها را در بخش نوتیفیکیشن ها و لیست تماس های این اپلیکیشن مشاهده کنید. این امکان به شما یاری می نماید تا تماس افراد آشنا از شماره های ناشناس را از دست ندهید.

پس از فعال سازی این ویژگی، هنگامی که از یک شماره ناشناس تماس دریافت کنید، شماره گیرنده تماس در کنار پیغام Silenced unknown number به شما نشان داده می گردد تا بدانید که این تماس به خاطر شماره ناشناس آن بی صدا شده است.

قابلیت نو آنالیز شرایط حریم خصوصی در واتس اپ چیست؟

امکان نو حریم خصوصی نیز که بالاتر به آن اشاره کردیم، در قسمت Privacy ظاهر می گردد. این قابلیت با نام Privacy Checkup شما را به یک فرایند بازبینی چندمرحله ای وارد می نماید تا مطمئن شوید که از تنظیمات مختلف حریم خصوصی در اکانت خود مطلع هستید. برای مثال، باید بدانید که چه کسانی می توانند به شما پیغام دهند و چه افرادی می توانند اطلاعات شخصی تان را ببینند.

کاربران بعلاوه می توانند تنظیماتی مثل احراز هویت دومؤلفه ای را عوض نمایند، تصمیم بگیرند که چه کسانی امکان افزودن آن ها به گروه ها را دارند و چگونه می توانند به تنظیمات پیغام های حذف شونده دسترسی داشته باشند و برای آن ها تایمر معین نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بروزرسانی نو و کاربردی واتساپ و خلاص شدن از شر شماره های مزاحم ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی نو و کاربردی واتساپ و خلاص شدن از شر شماره های مزاحم ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید