بهترین ترندهای رنگ سال 1403 به انتخاب طراحان مد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، همواره با نزدیک شدن به سال نو جنب وجوشی در بین طراحان مد و زیبایی ایجاد می گردد تا پالت های رنگی ترند سال نو را انتخاب و معرفی نمایند. شعار طراحان مد برای سال نو هماهنگی بیشتر با طبیعت است و به همین علت رنگ هایی را انتخاب نموده اند که ریشه در طبیعت دارد. مثلا رنگ های آبی آسمانی، سبز مغز پسته ای یا قرمز گیلاسی که در حوزه های مختلف مد و زیبایی به چشم می خورند. ما در این مطلب از خبرنگاران مگ بهترین ترندهای رنگ سال 1403 را به شما معرفی نموده ایم تا بتوانید برای بهار پیش رو زیباترین استایل، آرایش و رنگ مو را داشته باشید.

بهترین ترندهای رنگ سال 1403 به انتخاب طراحان مد

9 ترند برتر رنگ سال 1403 مخصوص استایل

کارشناسان دنیای مد بعد از آنالیز دقیق هزاران فروشگاه و مشاهده روند خرید هواداران مد به این نتیجه رسیدند که در سال نو این پالت 9تایی رنگ سال 1403 است. رنگ های درجه یک از خنثی تا هیجانی و پرحرارت که برای طراحی استایل های شیک مطابق با هر سلیقه و سبکی مناسب هستند. پس اگر از خودتان می پرسید که رنگ سال 1403 چه رنگی است، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با آن ها آشنا شوید.

1. زرد روشن

این رنگ جزو دسته رنگ های لوکس و پرآرامش است و در طراحی استال های مینیمال و کلاسیک کاربرد دارد. شما می توانید این رنگ را با قهوه ای ثت کنید تا خنثی بودن زرد روشن از قدرت رنگ قهوه ای کم کند و جلوه خاصی به استایل شما بدهد. اما قهوه ای تنها رنگی نیست که می توانید با این رنگ ست کنید. این رنگ آنقدر ظریف و ملایم است که می تواند با هر رنگی ترکیب گردد و ظاهر شما را دوست داشتنی کند.

2. آبی آسمانی

تمام طیف های رنگ آبی در فهرست رنگ سال 1403 موجود است اما آبی آسمانی جایگاه ویژه ای را در دنیای مد به خود اختصاص داده است. آبی آسمانی با مجموعه ای از رنگ های متضاد، از قرمز گیلاسی گرفته تا رنگ های نئونی، می تواند شیک ترین ترکیب رنگ را برای شما بسازد. جالب است بدانید که آبی آسمانی با هر رنگ مو و پوستی هماهنگ می گردد و شاید همین موضوع منجر به مجذوب نمایندهیت جهانی آن شده است.

3. نارنجی

احتمالا می دانید که شرکت پنتون رنگ سال 2024 را هلویی روشن اعلام نموده و آن را از بهار و تابستان الهام گرفته است. اما وقتی یک نارنجی پرتقالی در کنار این رنگ ملایم قرار می گیرد تازه می توانید به زیبایی آن پی ببرید. چرم های پوست پرتقالی در کنار پارچه های ابریشمی به رنگ هلویی روشن می تواند زیباترین ترکیب برای استایل ترند 1403 باشد.

4. خاکستری یک دست

درست است که خاکستری جزو رنگ های اصلی نیست و بیشتر به عنوان یک رنگ خنثی شناخته می گردد اما وقتی یک استایل مونوکروم به رنگ های خاکستری روشن و تیره داشته باشید تازه متوجه می شوید که این رنگ به چه مقدار زیبایی های نهفته داشته است. پس اگر در پی شیک ترین رنگ سال 1403 می شد شک نکنید که خاکستری همان رنگ است. اگر قصد دارید تا با رنگ سال 1403 مانتو خریداری کنید، انتخاب این رنگ فکر خوبی است.

5. قرمز گیلاسی

قرمز گیلاسی یک رنگ کلاسیک اما محبوب است که همواره در کت واک ها دیده می گردد اما سال جاری به عنوان یک رنگ بالغ و مجذوب نماینده می توانیم آن را در فهرست رنگ های ترند سال نو ببینیم که دوباره با قدرت به صحنه مد بازگشته است. وقتی در سال نو به روزهای گرم تابستانی نزدیک می شوید لباس های قرمز بپوشید تا مجذوب نمایندهیت تان چندین برابر گردد.

6. قهوه ای شکلاتی

از تمام ترندهای دهه 90 میلادی رنگ قهوه ای با قدرت بیشتری به فهرست رنگ های پرطرفدار سال نو بازگشته است. از کفش و کیف تا لباس های مجلسی، همه چیز در بهار و تابستان نو با رنگ قهوه ای شکلاتی به چشم خواهند خورد.

7. سفید

حتما باز هم فکر می کنید سفید هم مثل خاکستری جزو رنگ ها به حساب نمی آید و نباید در این فهرست باشد، اما باید بدانید که این رنگ یک ترند کلاسیک است و بدون وابستگی به زمان، همواره در دنیای مد حضور درخشان دارد. طراحان لباس از پارچه های پنبه ای، ابریشمی، پشمی و تکه های چرم سفید برای طراحی لباس هایشان استفاده می نمایند. تنها نکته ای که در سال نو برای استفاده از این رنگ وجود دارد، استفاده از آن به صورت لایه بندی شده است. در بهار و تابستان سال نو می توانید لباس های پنبه ای سفید بپوشید و وقتی هم که هوا سرد شد یک ژاکت بافتنی سفید روی لباس های گرمتان بپوشید تا استایل ترندی داشته باشید.

8. سبز مغز پسته ای

سبز یک رنگ پرطرفدار در دنیای مد است، از سبز یشمی تا سبز روشن همواره در رنگ های ترند هر سال وجود دارند چون نماد جوانه زدن و سرزندگی هستند. پس طبیعی است که در فهرست رنگ سال 1403 باز هم سبز به چشم بخورد. البته با توجه به اینکه در سال نو رنگ های خنثی یا کمرنگ بیشتر ترند هستند، رنگ سبز مغز پسته ای در این فهرست قرار گرفته است. یک رنگ پرهیجان، پر از زندگی اما به طراوت بهار که وقتی می پوشید به استایل شما احساس تازه ای می دهد.

9. نقره ای براق

یکی از بزرگترین ترندهای کلاسیک که دوباره به بالای فهرست برگشته رنگ های متالیک است. طلایی، رز گلد و نقره ای از پرطرفدارترین رنگ های براق گذشته بود و در سال نو هم رنگ نقره ای براق در فهرست رنگ های ترند سال قرار گرفته است. شما می توانید لباس های نقره ای تان را با لباس، کیف و کفش سفید ست کنید تا یک استایل زیبا داشته باشید.

8 ترند برتر رنگ سال 1403 مخصوص کفش

اگر دوست دارید در سال نو لباس هایتان مد روز باشد اما نمی خواهید لباس نوی خریداری کنید، به شما خرید کفش را پیشنهاد می دهیم. یک جفت کفش به یکی از رنگ های ترند می تواند استایل شما را کاملا مد روز کند. رنگ های زیر 8 رنگ سال 1403 هستند که در حوزه کفش ترند شده اند:

  • قرمز
  • قهوه ای
  • نقره ای
  • سفید
  • سبز
  • خاکستری
  • طلایی
  • آبی

همانطور که می بینید تقریبا همان رنگ هایی که برای استایل کلی ترند شده اند در حوزه کفش هم دیده می گردد. با این تفاوت که از رنگ های براق به غیر از نقره ای، رنگ طلایی هم در این بخش به چشم می خورد. البته طبیعی است چون یک جفت کفش طلایی را می توانید با لباس های تیره، مثل مشکی و قهوه ای، یا لباس های به رنگ زرد کمرنگ یا حتی سبز مغز پسته ای ست کنید و یک استایل لاکچری داشته باشید.

8 ترند برتر رنگ سال 1403 مخصوص کیف

وقتی تصمیم می گیرید استایلتان را با خرید یک جفت کفش تغییر دهید بهتر است یک کیف ست با کفش هم در دست بگیرید تا استایل شما کامل و شیک باشد. 5 رنگ زیر در سال 1403 برای کیف های دستی ترند هستند:

  • سفید
  • عنابی
  • خاکستری
  • زرد کمرنگ
  • آبی آسمانی

تمام این رنگ ها در فهرست رنگ های ترند استایل سال نو هم دیده می گردد. پس می بینید که به راحتی و با صرف هزینه بسیار کم می توانید استایل نوروزی خود را تغییر داده و مد روز کنید.

10 ترند برتر رنگ مو بر اساس پالت رنگ سال 1403

نکته جالب در رنگ موهای ترند سال 1403 ارتباط آن ها با طبیعت و مواد خوراکی محبوب است. مثلا رنگ موی کاراملی، هایلایت چای وانیلی یا قرمز گیلاسی از رنگ های ترند سال نو هستند. پس گویا قرار است در سال نو با تمام وجود با طبیعت احساس نزدکی داشته باشیم و در استایلمان حتما یکی دو نشانه از آن را به کار ببریم. پس اگر قصد خرید رنگ مو برای نوروز 1403 را دارید اول این بخش را بخوانید و بعد برای رنگ موهایتان تصمیم بگیرید.

1. بالیاژ کاراملی

این بالیاژ گرم و کاراملی روی رنگ موی پایه شکلاتی بسیار زیبا می گردد. این ترکیب هم با حال و هوای بهار و تابستان هماهنگ است هم به مقدار کافی برای پاییز و زمستان گرم و دنج به نظر می رسد. پس می توانید در تمام روزهای سال از این ترکیب رنگ مو بهره ببرید. اگر دوست دارید این ترکیب طبیعی دیده گردد ریشه های مو را تیره تر از ساقه رنگ کنید.

2. هایلایت چای لاته

شاید باور نکنید اما این هایلایت ترند اول تیک تاک است و اغلب اینفلوئنسرهای تیک تاک از این ترکیب استفاده می نمایند. رنگ پایه در این ترکیب بژ با ته رنگ خنثی است و می تواند رنگ موهای شما را به یک بلوند نو و زیبا تبدیل کند. بهتر است در این ترکیب ریشه های موهایتان کاملا بلوند باشه و رشد ننموده باشد تا ظاهری یک دست و زیبا داشته باشید.

3. رنگ موی لاته

بعد از هایلایت چای لاته نوبت به رنگ موی قهوه لاته می رسد. این رنگ مو طیفی از قهوه ای روشن تا میانه است که بالیاژ قهوه ای روشن دارد. نکته مهم در این رنگ مو استفاده از بالیاژ به اندازه حداقل است تا ظاهر موها زیبا باقی بماند. برای مجذوب نماینده تر شدن رنگ موی لاته می توانید موهایتان را با یاری یک اسپری مو یا اسپری آبرسان ماساژ دهید تا حسابی براق شوند.

4. خط موی اسکاندیناوی

اگر موهای بلوند شما به مقدار کافی برایتان رضایت بخش نیستند و دوست دارید وقتی موهایتان را به عقب می کشید همچنان رنگ بلوند آن مشخص باشد، می توانید از روش خط موی اسکاندیناوی بهره ببرید. خبر خوب اینکه در سال نو این روش ترند شده است و می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید. در این روش موهای نازک جلوی سر و خط رشد موهای سر شما روشن تر از بلوند اصلی موهایتان می گردد تا ظاهری کاملا روشن داشته باشد. نکته مهم در اجرای خط موی اسکاندیناوی مراجعه به یک آرایشگر بسیار با تجربه است. اگر آرایشگر شما ماهر نباشد و ترکیب رنگ های مناسب برای این کار را نشناسد، ممکن است بعد از سرانجام کار موها بیش از مقدار روشن شده باشند و به جای زیباتر شدن، به تمام ظاهر شما آسیب بزند.

5. رنگ موی قرمز گیلاسی

همانطور که در بخش قبل خواندید رنگ قرمز یکی از ترندهای اصلی سال نو است. این رنگ در حوزه آرایش و زیبایی هم با جسارت در حال درخشش است و شما می توانید موها، لب ها و حتی مژه هایتان را هم قرمز کنید. اگر رنگ موهای شما از قبل تیره است این رنگ کاملا برایتان مناسب است. اگر هم تیره نیست بهتر است از آرایشگرتان بخواهید که رنگ قهوه ای را با مقدار زیادی رنگ قرمز ترکیب کند تا به رنگ قرمز گیلاسی تیره برسید.

6. رنگ موی یخی - پلاتینیوم

اگر می خواهید در هر جمعی همه نگاه ها روی شما باشد، این رنگ مو را انتخاب کنید. رنگ موی یخی - پلاتینیوم در دهه 80 مد روز بود و دوباره به ترندهای حوزه آرایش و زیبایی بازگشته است. برای اجرای این رنگ مو حتما به یک آرایشگاه مطمئن مراجعه کنید و موهایتان را به یک آرایشگر با تجربه بسپارید تا مطمئن باشید موهایتان کاملا یخی می گردد و هیچ آسیبی به آن ها نمی رسد.

7. رنگ موی دودی

همانطور که قبلا در مجله وبلاگ کارآفرین اعلام نموده بودیم در سال نو هم مثل سال قبل رنگ موی دودی ترند است و می توانید از طیف های مختلف آن بهره ببرید. از دودی روشن تا دودی تیره روی موهای مشکی، همه این مدل رنگ موها در سال 1403 مد هستند. برای اینکه این رنگ روی موهایتان زیباتر به چشم بیاید از آرایشگرتان بخواهید که در ترکیب رنگ مو حتما از رنگ های آبی و خاکستری استفاده کند تا سایه های زیباتری روی موها ایجاد گردد.

8. رنگ موی عنابی

شاید بتوان گفت که این پررنگ ترین و زنده ترین رنگ موی ترند 1403 است که می بینید. این رنگ گرم و مجذوب نماینده با سایه روشن قرمزی که دارد می تواند استایل شما را زیر و رو کند. اگر این رنگ مو را انتخاب می کنید باید در فواصل زمانی منظم از شامپو رنگ مناسب بهره ببرید تا رنگ همواره شاداب، تازه و درخشان بماند.

9. رنگ موی قهوه ای اسپرسو

باز هم یک رنگ موی دیگر با یادآوری خوراکی های محبوب. این رنگ مو بسیار درخشان و زیبا است و سایه روشن های طیف قهوه ای تیره در کنار هم یک ظاهر گرم را به شما می بخشد. آبرسانی به موها بعد از رنگ شدن، استفاده از شامپو رنگ در فواصل مشخص و ماساژ موها با سرم های تقویتی راز درخشان نگه داشتن این رنگ مو است.

10. رنگ موی مسی

در این طیف از رنگ مو از بلوند روشن تا مسی و کهربایی به چشم می خورد. تعع رنگ قرمز گرم رنگ موی تند، گرما و درخشندگی خاصی به موهایتان می بخشد. اما قسمت مهم در انتخاب این رنگ مو ترکیبات آن نیست، بلکه نگهداری و مراقبت از آن است چون خیلی سریع جلای خود را از دست می دهد. شما باید موهای خود را با شامپوی بدون سولفات بشویید، حتما از شامپو رنگ بهره ببرید و هفته ای یک بار رنگساژ مسی کنید تا موها همواره تازه و درخشان دیده شوند.

5 سبک آرایش ترند با چند رنگ سال 1403

همانطور که برای استایل های سال نو رنگ های ترند اعلام شده است، برای آرایش هم رنگ ها و تم های مجذوب نمایندهی ترند شده است که بی شک زیبایی خیره نماینده ای دارند. اغلب این رنگ ها خنثی یا هم ریشه با طبیعت هستند؛ درست مثل همان روندی که در رنگ های لباس و رنگ مو با هم دیدیم. شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی ترند بر اساس سبک آرایشی مورد علاقه تان که ترند شده است اقدام کنید.

1. رنگ های نود

این رنگ ها مرکز توجه سبک های آرایش مینیمال است و زیبای طبیعی را به رخ می کشد. ترند شدن این رنگ به شما این فرصت را می دهد که زیبایی طبیعی خود را تقویت کنید و با استفاده از رژ لب های مختلف جلوه ای خاص به آرایش تان بدهید. قهوه ای خاکی طلایی اصلی ترین رنگ ترند آرایشی نود است چون حس آرامش بخش طبیعت را به شما می دهد. تطبیق پذیر است و درخشندگی فانتزی زیبایی به صورت شما اضافه می نماید. این رنگ را می توانید در انواع مختلف لوازم آرایش، از پرایمر تا سایه چشم، پیدا کنید.

2. پالت رنگی پرپی دریایی

بنفش یاسی ملایم، آبی کمرنگ و رنگ هلویی در این پالت رنگی وجود دارد که همه در توصیف و تصویرسازی های پری دریایی به کار رفته است. آبی روشن ترند شده در این ترکیب رنگ از نوع پاستلی است که معمولا برای آرایش چشو استفاده می گردد. بنفش یاسی ملایم هم که یادآور گل های ظریف و خوش عطر اسطخدوس است و معمولا برای آرایش پلک ها و جلوه بخشیدن به لب ها در کنار رژ لب های نارنجی یا نود استفاده می گردد. این ترکیب رنگ حس و حال بهاری دارد و یک پالت پر از رنگ های رویایی و فریبنده است.

3. رژ لب های تیره

رنگ های تیره مثل زرشکی، قهوه ای و مشکی در نقطه مقابل پالت های عمومی آرایش بهاری قرار دارند و در سال 1403 ترند شده اند. جالب است بدانید که رواج استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی استایل تمایل مردم را به استفاده از این رژ لب ها افزاش داده است. در کنار رژ لب های تره، استفاده از سایه های قهوه ای مات توصیه می گردد چون می تواند غنای لازم را به آرایش شما ببخشد.

4. رژ گونه و رژ لب با رنگ های طبیعی

رژ گونه با بافت منسجم، ظاهر درخشان و رنگ طبیعی همان چیزی است که در سال 1403 ترند می گردد. همانطور که گفتیم سبک های آرایش طبیعی در سال نو مد شده است و استفاده از این رژ گونه ها می تواند صورت شما را به شکل طبیعی سالم و شاداب نشان دهد. برای زیباتر شدن آرایش تان می توانید از یک رژ لب شاین هم رنگ رژ گونه تان بهره ببرید تا درخشندگی طبیعی صورت تان بیشتر گردد.

5. خط چشم های گرافیکی

این ترند تحت تاثیر فیلترهای شبکه های اجتماعی آغاز شده و هواداران خط چشم ها گرافیکی را زیاد نموده است. طیف بنفش، صورتی تا سرخابی از جمله رنگ های پرطرفدار در این سبک خط چشم است. سایه های سبز کمرنگ، آبی آسمانی و خاکی طلایی هم به عنوان تکمیل نماینده این خط چشم ها در آرایش استفاده می شوند.

5 رژ لب ترند با رنگ سال 1403

حالا که صحبت از سبک آرایش در میان است بد نیست با رنگ های رژ لب ترند در سال پیش رو هم آشنا شوید. این رنگ ها تقریبا در سبک های آرایشی ترند هم دیده می شوند اما شما می توانید در یک آرایش نود و طبیعی فقط از یک رنگ رژ لب ترند بهره ببرید تا سبک خاص خودتان را ایجاد کنید.

رنگ های ترند رژ لب در سال 1403:

  • قرمز کلاسیک (سلطنتی)
  • کالباسی یا نود
  • رژ لب های تیره مثل زرشکی، قهوه ای، بنفش تیره یا مشکی
  • صورتی باربی
  • برق لب

6 لاک ناخن ترند با رنگ سال 1403

رنگ های ترند لاک ناخن هم هر سال از ترندهای استایل و آرایش تاثیر می گیرند و به همین علت می توانید خیلی ساده ناخن هایتان را با لباس و آرایش تان ست کنید.

رنگ های ترند لاک ناخن در سال 1403

  • صورتی روشن
  • رنگ های کروم (متالیک)
  • آبی آسمانی
  • هلویی
  • قرمز روشن

مرور کلی

رنگ های ترند در سال 1403 شامل رنگ هایی با منشا طبیعی هستند و از فلسفه هماهنگی و یکی شدن با طبیعت پیروی می نمایند. در این مطلب تمام رنگ های ترند در سال نو برای طراحی استایل، آرایش صورت و انتخاب رنگ مو به شما معرفی گردید. البته از قلم نیاندازید که شما با الهام از طبیعت و توجه به علایق شخصی تان همواره می توانید زیباترین استایل ها و آرایش ها را خلق کنید.

منابع: whowhatwear, cosmopolitan, sensient-beauty, bebeautiful

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین ترندهای رنگ سال 1403 به انتخاب طراحان مد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ترندهای رنگ سال 1403 به انتخاب طراحان مد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید