شروع هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، سه برد دیگر در انتظار ایران

به گزارش وبلاگ کارآفرین، رقابت های لیگ ملت های والیبال از امروز آدینه 31 خرداد ماه وارد هفته چهارم می گردد. ملی پوشان ایران در این هفته همانند هفته گذشته از امتیاز میزبانی برخوردارند و مردم اردبیل میزبان سه روز این رویداد والیبالی هستند.

شروع هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، سه برد دیگر در انتظار ایران

رویدادی که از روز نخست رقابت ها، برای شاگردان ایگور خوب شروع شد. تیم ملی برای نخستین بار با اقتدار صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد و یکی از مدعیان قرارگیری روی سکو به شمار می رود. پرتغال، استرالیا و فرانسه سه حریف ایران در هفته چهارم روی کاغذ نمی توانند برای بلند قامتان ایران مشکل ساز شوند.

پرتغال برای نخستین بار گام در رقابت های لیگ ملت ها نهاده است و تا به اینجا از 9 بازی خود تنها 2 پیروزی به دست آورده. این تیم حریف نه چندان سختی برای ملی پوشان به حساب می آید.

استرالیا دومین حریف ایران در هفته چهارم تنها پیروز به کسب یک برد از 9 بازی شده است و در بین 16 تیم حاضر در مسابقات در رده پانزدهم واقع شده است.

اما فرانسه که دوره گذشته رقابت ها در فینال نتیجه را به روسیه واگذار و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، یکی از مدعیان این دوره به شمار می رود. فرانسوی ها از 9 بازی خود پیروز به کسب 6 پیروزی شده اند و پایین تر از ایران در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند. فرانسه نیز مانند سایر تیم های نامدار در والیبال از جمله لهستان، روسیه بدون ستاره های خود در رقابت های حاضر شده است و این هفته نیز انگاپت را در اختیار ندارد.

با وجود 8 پیروزی تیم ملی تا سرانجام هفته سوم، ایران با کسب دو پیروزی در هفته چهارم تقریباً صعود خود را به مرحله نهایی مسابقات قطعی می نماید.

* برنامه کامل دیدارهای ایران در هفته چهارم:

تیم تیم تاریخ بازی ساعت بازی
ایران پرتغال آدینه 31 خرداد ماه 18:30
ایران استرالیا شنبه 1 تیرماه 18:30
ایران فرانسه یکشنبه 2 تیرماه 18:30
منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، سه برد دیگر در انتظار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفته چهارم لیگ ملت های والیبال، سه برد دیگر در انتظار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید