آخرین شرایط حضور ستاره ملی پوش در پرسپولیس ، انتخاب مهم یحیی میان دو بازیکن تاثیرگذار تیمش و خرید نو

به گزارش وبلاگ کارآفرین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد با شجاع خلیل زاده را به تصمیم نهایی سرمربی تیم موکول نموده است.

آخرین شرایط حضور ستاره ملی پوش در پرسپولیس ، انتخاب مهم یحیی میان دو بازیکن تاثیرگذار تیمش و خرید نو

به گزارش وبلاگ کارآفرین آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فهرست خرید تابستانی خود خواستار جذب محمدحسین کنعانی زادگان شده بود اما احتمال اندک حضور این مدافع باعث تغییر نظر سرمربی سرخپوشان شد تا شجاع خلیل زاده در فهرست جذب باشگاه قرار بگیرد.

جدایی ناگهانی مدافع سابق پرسپولیس قبل از برگزاری فینال 2020 لیگ قهرمانان آسیا باعث آزردگی خاطر طرفداران این تیم شده بود تا حالا حضور دوباره اش جنجال های مجازی زیادی را در کانال های هواداری پرسپولیس ایجاد کند.

خلیل زاده در حالی مذاکره با پرسپولیس را برای بازگشت به این تیم تکذیب نموده که توافقات اولیه مدیر برنامه هایش با رضا درویش نیز حاصل شده است تا همه چیز برای امضای قرارداد در سرانجام هفته جاری مهیا باشد.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران ادامه مخالفت طرفداران با جذب خلیل زاده است تا ورود احتمالی اش باعث ایجاد حاشیه در تیمی گردد که یکی از اصلی ترین دلایل کسب سه گانه قهرمانی آرامش رختکن بوده است.

بازگشت احتمالی خلیل زاده نیز می تواند روی تصمیم دو مدافع پیروز فصل گذشته این تیم نیز تأثیر بگذارد. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی که فصلی ایده آل را در قلب دفاع پرسپولیس پشت سر گذاشتند بعید نیست با بازگشت خلیل زاده تصمیم جدیدی بگیرند.

پورعلی گنجی با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت پرداخت مبلغ رضایت نامه اش دوباره لژیونر گردد. بعلاوه گولسیانی نیز قراردادش به اتمام رسیده است تا ماندن او هم در ابهام باشد.

حال باید دید گل محمدی بار دیگر تغییر در فهرست خرید خود ایجاد می نماید یا حاضر به بازگشت خلیل زاده با وجود نقدها تند و تیز طرفدارانش می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط حضور ستاره ملی پوش در پرسپولیس ، انتخاب مهم یحیی میان دو بازیکن تاثیرگذار تیمش و خرید نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط حضور ستاره ملی پوش در پرسپولیس ، انتخاب مهم یحیی میان دو بازیکن تاثیرگذار تیمش و خرید نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید