استارتاپ

برند چیست؟ چگونه برندی قوی خلق کنیم؟

جف بزوس می گوید: برند شما آن چیزی است که وقتی خودتان در اتاق حضور ندارید ، درباره آن صحبت می نمایند. این جمله نشان می دهد برندسازی به خواسته های یک کسب وکار ارتباطی ندارد، بلکه با تجربیات و احساسات مشتریان معنا پیدا می نماید.

12 دی 1402

با این اسکلت خارجی مجهز به هوش مصنوعی که قابل بسته بندی هم است، ماجراجویی در فضای باز بسیار آسان و هیجان انگیز می شود

نوشیدنی های ورزشی و خوراکی های انرژی زا را فراموش کنید، Hypershell روشی ملموس تر و قدرتمندتری برای افزایش کارایی و توان شما در کوه و مسیر دارد.

17 اسفند 1401

سرعت ویندوز خود را افزایش دهید

گجت نیوز نوشت: اگر حس می کنید که سرعت ویندوز 11 شما نسبت به گذشته مقداری کند شده، از راهکار هایی که در این پست برای تان ارائه نموده ایم یاری بگیرید.

8 شهریور 1401

خرید 1.9 میلیارد دلاری ای ام دی برای فعالیت در حوزه مراکز داده

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت ای ام دی در سال های اخیر حوزه فعالیت های خود را افزایش داده و بر روی خدمات کلود و سرویس های مرتبط با دیتاسنتر و مراکز داده سرمایه گذاری نموده است.

21 خرداد 1401

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش بنیان به یاری صنعت آبزی پروری می آید

شرکت های دانش بنیان برای حضور در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت آبزی پروری دعوت شدند تا نیازهای این صنعت را برطرف نمایند.

10 مهر 1400

ضرورت تأمین بستر توسعه صادرات برای واحدهای فناوری

نشست هم اندیشی آنالیز راهکارهای تعامل اتاق ایران با پارک های علم و فناوری با حضور حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق ایران، افشین کلاهی، رئیس مجمع تشکل های دانش بنیان و رئیس کمیسیون کسب وکارهای دانش بنیان اتاق و همین طور بهنام طالبی، معاون برنامه ریزی امور...

24 اسفند 1399

گام بلند بیمه ملت در راستا بیمه گری باز با همکاری API Market Placeها

توسعه استارتاپ ها و توجه به اقتصاد ای پی آی، باعث شده که استفاده از بیمه گری باز وAPI ها مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته و بسیاری از شرکت ها سرویس های خود را به منظور توسعه فروش یا عرضه بهتر خدمات در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهند.

21 آذر 1399

اولین تست های اینترنت 5G آیفون 12 را ببینید: سرعت های مختلف در مکان ها و با اپراتورهای مختلف

یکی از ویژگی های پرسروصدای آیفون 12، پشتیبانی از اتصالات 5G است.

25 آبان 1399

تبادل نظر با مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر اسمارت آپ

محمد احمدی، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر اسمارت آپ از سرمایه گذاری های این وی سی می گوید و از نقدهایی که به اکوسیستم استارتاپی ایران دارد. احمدی معتقد است افرادی در اکوسیستم حضور دارند که به جای کار کردن فقط در حال نقدکردن هستند. او می گوید: این...

20 شهریور 1399

کمپین مسئولیت اجتماعی برندهای عظیم

برندهای تجاری در مواقع بحرانی، حتما نباید یک یاری اقتصادی قابل توجه ارائه دهند، بلکه گاهی اوقات حضور آنها در کنار مردم و خصوصا اتحاد آنها با یکدیگر، می تواند یک ابزار حمایتی عظیم محسوب گردد

7 مرداد 1399

قوانین نظام مهندسی 20 ساله است ، مبارزه با آفت امضا فروشی مهندسان

خرم گفت: قوانین 20 ساله سازمان نظام مهندسی مسائل زیادی را به وجود آورده است

20 فروردین 1399

ضمانت شرکت های دانش بنیان، دانش و آبروی آنهاست

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه پول در توسعه زیست بوم دانش بنیان، صندلی پنجم و ششم را دارد، گفت: ضمانت های اخذ شده از شرکت های دانش بنیان شامل ضمانت نامه های سنتی مانند زمین نیست بلکه ضمانت این شرکت ها دانش و آبروی آنهاست.

4 تیر 1398