گزینه جدی پرسپولیس برای جانشینی برانکو

به گزارش وبلاگ کارآفرین، پس از اینکه مالک باشگاه شهر خودرو با حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس مخالفت کرد، مدیران این باشگاه مذاکرات خود را با ماسیمو کاررا شروع کردند.

گزینه جدی پرسپولیس برای جانشینی برانکو

سرویس اخبار - یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو جدی ترین گزینه مدیران پرسپولیس برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ بود اما مسئولان باشگاه شهر خودرو با این انتقال مخالفت کردند و حضور گل محمدی در پرسپولیس منتفی شد.

یک منبع مطلع در گفت و گو با ایرنا با تأیید این موضوع اعلام نمود: مسئولان باشگاه پرسپولیس از این لحظه مذاکرات جدی خود را با ماسیمو کار را بازیکن پیشین یوونتوس شروع نموده اند. این مربی در کارنامه کاری خود سابقه حضور در کادرفنی کونته در تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را دارد.

او همچنین به عنوان سرمربی با تیم اسپارتاک مسکو فاتح لیگ روسیه شده است. این مربی پیش از استراماچونی مد نظر باشگاه استقلال هم بود.

بعضی رسانه ها از حضور والتر زنگا دروازه بان اسبق لاجوردی پوشان در پرسپولیس خبر داده بودند که البته این مربی نیز در میان گزینه های مسئولان پرسپولیس حضور دارد اما گزینه نخست آنها کار را خواهد بود.

گفته می گردد مذاکرات با این مربی تا فردا نهایی خواهد شد و به احتمال فراوان تکلیف قرارداد نهایی نیز تا انتها هفته به امضا خواهد رسید.

منبع: ایرنا

منبع: setare.com

به "گزینه جدی پرسپولیس برای جانشینی برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جدی پرسپولیس برای جانشینی برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید