مشکل اصلی پرسپولیس مدیریت است، ثمره حضور مدیران کوه بدهی است

به گزارش وبلاگ کارآفرین، مجتبی محرمی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تمرینات انفرادی بازیکنان در روزهای تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به دلیل بیماری کرونا گفت: هرگز نمی توان تمرین در خانه با بطری آب معدنی را همچون تمرینات گروهی تصور کرد. قطعا شرایط بدنی بازیکن در حال حاضر به شدت تحلیل رفته است.

مشکل اصلی پرسپولیس مدیریت است، ثمره حضور مدیران کوه بدهی است

وی اضافه نمود: تمرین در خانه برای هر فردی که ورزش حرفه ای هم نکرده است نشاط می آورد. بازیکن حرفه ای هم الان چاه ای جز تحمل شرایط ندارد. نباید شرایط فعلی را دستکم گرفت و با جان خودمان بازی کنیم. به هر حال چیزی عزیزتر از جان آدمی وجود ندارد. فوتبال هم دوباره برگزار می گردد اما مهم این است که سلامتی وجود داشته باشد.

محرمی یادآور شد: تمرین در خانه مثل یک مرهم برای ورزشکاران حرفه ای است. مربیان تیم های فوتبال باید پس از آغاز دوباره تمرینات ، برنامه ویژه ای را برای ارتقای شرایط جسمانی آنها در نظر گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مسائل مدیریتی پرسپولیس و نداشتن مدیرعامل توضیح داد: تاثیر آقایان در عملکرد فنی پرسپولیس چه بوده است؟ شما می بینید که بطور مداوم تغییر می نمایند اما اندازه یک کوه بدهی بالا می آید.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود: مدیر ورزشی باید سر کار بیاید تا درد این رشته را بفهمد. وقتی کسی جوابگو نباشد همین اتفاقات باز هم تکرار می گردد. تا به حال کدام مدیر را خواسته اند که از کارنامه اش دفاع کند؟ چرا آنها بعد از ترک پرسپولیس، سوالات را بی پاسخ می گذارند؟

محرمی تاکید نمود: مدیری که نتواند با اسم بزرگترین باشگاه ایران و حتی آسیا درآمدزایی کند چرا می آید تا کار را خرابتر کند. در این سال ها معین شد که مشکل قدیمی و همیشگی پرسپولیس، بحث مدیریت بوده است که کسی به آن توجه نمی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشکل اصلی پرسپولیس مدیریت است، ثمره حضور مدیران کوه بدهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی پرسپولیس مدیریت است، ثمره حضور مدیران کوه بدهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید