مشارکت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راه اندازی موزه های خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ کارآفرین، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راه اندازی موزه های خراسان رضوی مشارکت می نماید.

مشارکت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راه اندازی موزه های خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ کارآفرین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، جلسه ای به منظور هماهنگی و آنالیز زمینه های همکاری مشترک بین این سازمان با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی برگزار گردید.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان رضوی در این جلسه گفت: حفظ میراث فرهنگی و معرفی آن به نسل های آینده یک وظیفه همگانی و ملی است و تمام ادارات و دستگاه ها می توانند در حفظ این رسالت، ایفای نقش نمایند و تاریخ پر افتخار و چندهزار ساله ایران اسلامی را به جهان معرفی نمایند.

محمد مرادقلی در ادامه صحبت های خود از آمادگی این سازمان برای مشارکت با اداره کل میراث فرهنگی استان و غنی سازی موزه ها، صحبت کرد و موزه ها را مناسب ترین مکان برای نگهداری آثار تاریخی و فرهنگی و معرفی آن به عموم گردشگران دانست .

در ادامه مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با ارائه گزارشی از روند شکل گیری موزه های در حال تاسیس استان گفت: خراسان رضوی دارای 86 موزه فعال است که تنها در شهر مشهد 36 موزه فعالیت رسمی دارند و سهم خراسان رضوی در مقابل 700 موزه فعال کشور چشمگیر است.

منبع: میراث آریا

به "مشارکت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راه اندازی موزه های خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در راه اندازی موزه های خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید