مراکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در سال 99 توسعه می یابد ، فعالیت شرکت های نوپای امیرکبیر برای فراوری ماسک و مواد ضدعفونی

به گزارش وبلاگ کارآفرین، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از توسعه مراکز نوآوری این دانشگاه در سال 99 و فعالیت شرکت های دانش بنیان برای فراوری مواد صدعفونی و ماسک اطلاع داد.

مراکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در سال 99 توسعه می یابد ، فعالیت شرکت های نوپای امیرکبیر برای فراوری ماسک و مواد ضدعفونی

به گزارش گروه فناوری وبلاگ کارآفرین به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیرف سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر بیان نمود: شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در زمان شیوع بیماری کرونا فعال بودند و تعداد قابل توجهی از این شرکت ها در حوزه فراوری ماسک و مواد ضدعفونی نمایند فعالیت دارند.

وی مطرح کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در زمینه مطالعات مربوط به طبعات کرونا از جمله مباحث مالی و اقتصاد صنعتی فعال است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: افزایش قرارداد های صنعتی موضوع مهمی است که اواخر سال گذشته اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد که نتایج آن در سه ماهه اول سال 99 معین خواهد شد.

معتمدی ادامه داد: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 200 مرکز نوآور و شرکت های دانش بنیان عبور نموده ایم و تا خاتمه سال جدید با راه اندازی واحد های فناوری در همه دانشکده ها و افتتاح مرکز نوآوری خوارزمی در اوایل تابستان تعداد واحد های فناور و نوآور این دانشگاه از 300 مرکز عبور خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در سال 99 توسعه می یابد ، فعالیت شرکت های نوپای امیرکبیر برای فراوری ماسک و مواد ضدعفونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در سال 99 توسعه می یابد ، فعالیت شرکت های نوپای امیرکبیر برای فراوری ماسک و مواد ضدعفونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید