فیس بوک هوای گیمرها را دارد ، دسترسی به بازی ها سریعتر می گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، فیس بوک میخواهد به زودی مسیرهای بازی گیمرها را تسهیل کند. درواقع به زودی شاهد امکان جستجو و مشاهده سریعتر بازی ها به وسیله بازیکنان حرفه ای خواهیم بود.

فیس بوک هوای گیمرها را دارد ، دسترسی به بازی ها سریعتر می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از کاربران فیس بوک علاقه خاصی به بازی های آنلاین دارند و بر همین اساس است که فیس بوک نیز مسیر دسترسی این افراد به بازی های مورد علاقه آنان را تسهیل می نماید. بر این اساس از این پس گیمرها یک میانبر را در نوار کاربری شخصی برنامه های خود مشاهده می نمایند.

بر اساس اعلان فیس بوک در نوار کاربری و در بالای صفحه نمایش برای اندرویدی ها و پایین صفحه برای آیفونی ها این گزینه ظاهر می گردد. این میانبر تنها برای افرادی که وقت خود را صرف بازی، تماشای فیلم های بازی و تعامل در گروه های بازی می نمایند، ظاهر خواهد شد.

البته در حال حاضر کاربران می توانند به برگه بازی دسترسی پیدا نمایند، اما ابتدا باید روی منوی بوک مارک فیس بوک کلیک نمایند و به وسیله آیکون های دیگر برای پیدا کردن بازی حرکت کنید. حرکت تازه فیس بک نشان می دهد که چگونه فیس بوک، که به وسیله تعدادی از رسوایی ها آسیب دیده است، کوشش می نماید کاربران را به صرف زمان بیشتری در شبکه های اجتماعی تشویق کند. این بخشی از کوشش های فیس بوک برای ارائه کنترل بیشتر به کاربرانی است که علاقه زیادی به بازی دارند.

منبع: انتخاب

به "فیس بوک هوای گیمرها را دارد ، دسترسی به بازی ها سریعتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک هوای گیمرها را دارد ، دسترسی به بازی ها سریعتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید