فعالیت باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ کارآفرین ، باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه با هدف ترویج امر کتابخوانی و تشویق عموم مخاطبان به ویژه نوجوانان به کتاب، فعالیت خود را در سال نو شروع نموده است.

فعالیت باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه شروع می گردد

این ویژه برنامه کوشش دارد با ایجاد فضایی تعاملی و گفت وگو محور، کتابخوانی را در سطح گسترده تری تبلیغ نموده و قشر کودک و نوجوان را به کتاب و کتابخوانی تشویق کند.

باشگاه کتابخوانی در قالب یک گردهمایی هفتگی در کتابخانه اندیشه برگزار می گردد که طی آن نوجوانان، تعدادی از کتابهای تازه چاپ شده را کنار یکدیگر مطالعه نموده و به بحث و آنالیز درباره آن می پردازند. نقد و آنالیز و گفت وگو درباره مفاهیم و موضوع کتاب، بخش دیگری از این جلسه است.

دعوت از نویسندگان شاخص کودک و نوجوان، معرفی و آنالیز کتاب های تازه و نویسندگان آنها، برگزاری مسابقه نقاشی، کاردستی و اطلاعات عمومی و ... از جمله برنامه هایی است که برای بچه ها و نوجوانان تدارک دیده شده و با مشارکت بچه ها و نوجوانان زیرنظر یک مربی برگزار می گردد. براساس این گزارش، این برنامه پنج شنبه های هر هفته در دو گروه بچه ها و نوجوانان به صورت مجزا برگزار می گردد.

باشگاه کتابخوانی نوجوانان از ساعت 10 و 30 تا 11 و 30 دقیقه و جلسه ویژه بچه ها از ساعت 12 تا 13 برگزار می گردد. ورود برای عموم علاقه مندان آزاد است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فعالیت باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت باشگاه کتابخوانی فرهنگسرای اندیشه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید