عربستان 105 بار آتش بس را در یمن نقض کرد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، ائتلاف سعودی با ادامه تجاوز نظامی به یمن، در 24 ساعت گذشته 105بار آتش بس در استان الحدیده (غرب) را نقض کرد.

عربستان 105 بار آتش بس را در یمن نقض کرد

شبکه خبری المسیره به نقل از اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتش بس بیان کرد، علاوه بر این، شهرستان های الجبلیه و الفازه و منطقه 16 کیلو هدف حمله هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفته است.

همزمان با این نقض آتش بس، هواپیماهای ائتلاف سعودی شهرستانماهیه در استان مرکزی در مرکز یمن را هم در دو نوبت بمباران کردند.

این حملات درحالی صورت می گیرد که دولت عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن و هم عربستان مدعی هستند که انصارالله در پی برقراری آتش بس در یمن نیست.

فیصل بن فرحان وزیر امورخارجه عربستان چند ماه پیش از ارائه طرحی در زمینه سرانجام دادن به بحران یمن اطلاع داد.

وی در اظهاراتی با طرح اتهامات علیه انصارالله مدعی شده بود، این طرح که آتش بس در یمن را در بر می گیرد، تحت نظارت سازمان ملل خواهد بود.

طرح عربستان پس از آن مطرح می گردد که چندی پیش نیروهای یمنی با استفاده از 6 پهپاد تاسیسات نفتی آرامکو در ریاض مرکز عربستان سعودی را هدف حمله قرار دادند.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در واکنش به طرح عربستان برای سرانجام دادن به جنگ یمن گفت که در این طرح مطلب تازه ای وجود ندارد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "عربستان 105 بار آتش بس را در یمن نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان 105 بار آتش بس را در یمن نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید